تاریخ انتشار: شنبه 1398/06/09 - 12:54
کد خبر: 326124

آخرین وضعیت تشکیل اتحادیه "تادا"

معاون فرهنگی وزیر بهداشت گفت: برای تشکیل این اتحادیه صحبت‌هایی صورت گرفته است، اما هنوز فضای تشکیل این اتحادیه را به خوب بررسی نکردم، ولی این موضوع یکی از اولویت‌های برنامه ما است که امیدوارم بتوانم مقدمات تشکیل این اتحادیه را فراهم کنم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سیما سادات لاری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت تشکیل اتحادیه "تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های کشور" (تادا)، اظهار کرد: برای تشکیل این اتحادیه صحبت‌هایی صورت گرفته است، اما هنوز فضای تشکیل این اتحادیه را به خوب بررسی نکردم، ولی این موضوع یکی از اولویت‌های برنامه ما است که امیدوارم بتوانم مقدمات تشکیل این اتحادیه را فراهم کنم.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت تاکید کرد: من معتقد هستم تشکیل اتحادیه تادا موجب می‌شود فعالیت این تشکل‌های دانشجویی شفاف‌تر شده و آنها در برابر فعالیت‌های خود پاسخ‌گو باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه معاونت فرهنگی وزارت بهداشت رابطه بسیار خوب و نزدیکی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دارد، همچنان که در گذشته ارتباط خوبی با مسؤولان فعلی نهاد در دانشگاه همدان داشتیم و فعالیت‌های خوبی را انجام دادیم. به همین جهت فضای نهاد را فضای بسیار خوب و بازی می‌بینم.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت تاکید کرد: اخیرا با مسؤولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری چند دانشگاه بزرگ نشستی داشتیم و در این نشست فکرها به هم نزدیک شد و تعامل خوبی بین مسؤولان این دو حوزه به وجود آمد. ضمن اینکه رویکرد من در وزارت بهداشت تعامل خوب و جلب اعتماد بین دو طرف است تا از این طریق هم‌افزایی بین فعالیت‌ها شکل بگیرد.

دکتر لاری بر ضرورت گسترش فعالیت‌های قانونمند تشکل‌های دانشجویی در آستانه انتخابات تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم بستر آزاداندیشی و فعالیت قانونمند تشکل‌های دانشجویی در سال جاری گسترش یابد و ضمن تعامل بیشتر با نهادهای موثر در فعالیت‌های تشکل‌ها، تلاش خواهیم کرد موانع پیش روی فعالیت‌های تشکیلاتی را در دانشگاه‌ها مرتفع کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تادا یا همان اتحادیه "تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های کشور" از جمله تشکل های حامی حسن روحانی هستند که طی چند سالی اخیر نتوانسته اند مجوز فعالیت خود را از وزارتین بهداشت و علوم دریافت کنند. همین موضوع باعث شده است تا در بیانیه های مختلفی با انتقاد از دولت خواهان تسریع در روند دریافت مجوز شوند. هر چند پس از انتخابات 96 مجدد روند مجوز این اتحادیه به صورت فریز درآمد به نظر می رسد با نزیدک شدن به زمان انتخابات و نیاز دولت به این تشکل ها روند ارائه مجوز به این اتحادیه از سر گرفته شود

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top