تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/06/10 - 16:55
کد خبر: 326314

آخرین تحولات میدانی سوریه

یک روز پس از تظاهرات عناصر تروریستی علیه دولت ترکیه، مقر فرماندهان گروهک‌های تروریستی در حومه شهر ادلب هدف قرار گرفته شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، از حومه شهر اشغالی ادلب در شمال غرب سوریه خبر می رسد، شب گذشته(شنبه) مقر فرماندهان بارز گروهک های تروریستی هدف حملات سنگین موشکی یا هوایی قرار گرفته است.

براساس اطلاعات به دست آمده، در حمله نخست مقر سرکرده گروهک تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره) در مزارع حومه شهر ادلب هدف قرار گرفته است اما از سرنوشت «ابو محمد الجولانی» خبری در دسترس نیست.

به گفته منابع میدانی، در حمله ای دوم نیز محل نشست فرماندهان گروهک های تروریستی انصار التوحید، حراس الدین و... در پایگاه نظامی در شهرک «کفرجالس» در جنوب شرق شهر ادلب هدف قرار گرفت.

تاکنون بیش از ۴۷ تن از عناصر گروهک های تروریستی در این حملات کشته و زخمی شدند؛ در لیست کشته شدگان نام جندین فرمانده میدانی تروریست ها از جمله «ابو یوسف الحموی» دیده می شود.

این فرمانده به هلاکت رسیده یکی از سرکرده های گروهک تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) بود؛ براساس اعلام منابع میدانی، حمله به مقرهای فرماندهان گروهک های تروریستی از خاک ترکیه انجام شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، ائتلاف کشورهای غربی به سرکردگی آمریکایی ها این حملات را علیه فرماندهان گروهک های تروریستی در حومه شهر ادلب ترتیب دادند که به نظر می رسد در واکنش به تظاهرات ضد ترکیه ای تروریست ها است.

به گزارش مشرق، روز جمعه (هشتم شهریورماه) عناصر گروهک های تروریستی تظاهرات گسترده ای را علیه دولت ترکیه در استان ادلب برگزار و تصاویر رجب طیب اردوغان را به آتش کشیدند و لگدمال کردند.

گروهک های تروریستی شکست های سنگین در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب را در روزهای گذشته به دولت ترکیه یکی از حامیان اصلی خود نسبت می دهند و اعتقاد دارند که آنکارا آنان را در میدان نبرد تنها گذاشته است.

تروریست ها در حالی مدعی هستند که دولت ترکیه در جریان درگیری ها در جنوب استان ادلب از آنان حمایت نکرده است که در ۴ ماه گذشته تجهیزات گسترده و پیشرفته نظامی را از آنکارا دریافت کردند اما بازهم در برابر نیروهای ارتش سوریه ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، همزمان با نزدیک شدن گروهک های تروریستی به شکست نهایی، آمریکایی ها با حملات نمایشی به تروریست ها در تلاش هستند خود را در افکار عمومی جهان به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم نشان دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top