تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/06/18 - 10:35
کد خبر: 327504

در سال ۲۰۱۸؛

مقاله محققان دانشگاه تبریز به عنوان مقاله برتر انتخاب شد

مقاله محققان دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در ژورنال «Journal of Materials Science & Technology» به عنوان مقاله برترسال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مقاله محققان دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در ژورنال «Journal of Materials Science & Technology» به عنوان مقاله برترسال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

میر قاسم حسینی، استاد گروه شیمی فیزیک دانشکده شیمی دانشگاه تبریز و نویسنده مسئول این مقاله با اعلام این خبر اظهار داشت: این مقاله تحت عنوان « سنتز، شناسایی و بررسی الکتروشیمیایی اکسید گرافن-نانولوله‌های کربنی چند دیواره-اکسید منگنز-پلی آنیلین بعنوان الکترود ابرخازنی» که به بررسی تاثیر هم افزایی استفاده همزمان از این سه گروه ماده می‌پردازد که بر همین اساس به عنوان مقاله برتر از مجموع مقالات چاپ شده در ژورنال “Journal of Materials Science & Technology” در انتشارات Elsevier در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نتایج چاپ شده در این مقاله مستخرج از کار‌های پژوهشی رساله الهام شهریاری قلعه لر است، یادآور شد: ابرخازن ساخته شده دارای ویژگی‌های منحصر بفردی شامل ظرفیت ویژه بالا، مقاومت داخلی پایین، پایداری چرخه‌ای بالا، روش ساخت آسان است که می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده و مطالعات بیشتر در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

استاد گروه شیمی فیزیک دانشکده شیمی دانشگاه تبریز افزود: نتایج حاصل از فعالیت‌های پژوهشی انجام گرفته در این زمینه در آزمایشگاه پژوهشی علوم و تکنولوژی الکتروشیمی در مجلات بین المللی معتبر با ضریب اثربخشی بالا و یک ثبت اختراع در سازمان ثبت اختراعات کشورمان به چاپ رسیده و در ادامه با توسعه همکاری‌های بین المللی آزمایشگاه در حوزه ابرخازنها، شاهد پیشرفت روز افزون در این زمینه خواهیم بود.

لازم به ذکر است، از میرقاسم حسینی به عنوان یکی از اساتید پراستناد دانشگاه، تاکنون ۱۷۰ مقاله در مجلات معتبر ISI و ۲۵ مقاله در مجلات ISC به چاپ رسیده است. تالیف یک جلد و ترجمه دو جلد کتاب، ارایه بیش از ۲۰۰ مقاله در سمینار‌های ملی و بین المللی و اجرای ۲۰ طرح صنعتی ملی و بین المللی از دیگر سوابق علمی و پژوهشی این عضو هیئت علمی دانشکده شیمی است.

کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور، پژوهشگر برتر استان، پژوهشگر برتر دانشگاه، پژوهشگر برتر دانشکده شیمی، متخصص برتر بخش دانشگاهی جشنواره آبکاری ایران و متخصص برتر بخش صنعت جشنواره آبکاری ایران در سال‌های مختلف از جمله دیگر افتخارات این عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود
واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top