تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/06/19 - 19:54
کد خبر: 327647

کیفیت افتضاح پیراهن‌های آلشپورت تیم‌ملی درهنگ‌کنگ

در تصاویر زنده تلویزیونی، لباس‌های خیس و چسبیده آلشپورت به بدن بازیکنان تیم ملی بار دیگر ما را یاد سال‌های دور و دوران آماتوری فوتبال ایران انداخت. با آدیداس، سال‌ها بود که چنین تصاویری را نمی‌دیدیم و شان تیم ملی در میادین رسمی بین المللی حفظ می‌شد، اما گویا باز هم مجبوریم اجناس بنجل و درجه چهار یک برند گمنام را به اسم تولیدات اروپایی بر تن بازیکنان تیم ملی ببینیم که اکثر آیتم‌های علمی یک لباس ورزشی حرفه‌ای را رعایت نکرده است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تابناک، تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار در یک بازی رسمی و پس از سال‌ها استفاده از برند آدیداس، امروز در زمین هنگ کنگ پیراهن‌های برند آلشپورت را بر تن کرد تا در رطوبت سنگین این کشور به کیفیت پایین پیراهن خود پی ببرد.

در حالی که تحریم‌های تجاری آمریکا باعث شد تا کمپانی معروف و معتبر آلمانی، از همکاری نیم بند با فدراسیون ایران کنار بکشد و دیگر اجازه استفاده از البسه اش را به تیم ملی کشورمان ندهد، مدیران فوتبال ایران ناچار شدند دوباره به سمت برند نازل و اغلب بنجل آلشپورت بروند که در خود آلمان نیز چندان شناخته شده نیست، اما در ایران خود را به عنوان یک تولیدی با اصالت آلمانی تبلیغ کرده است!

آلشپورت آخرین بار با افشاگری شجاعانه کارلوس کی روش و رسوایی این برند در آستانه جام جهانی برزیل، پس از سال‌ها از تن تیم ملی ایران بیرون کشیده شد، اما به نظر می‌رسد تنها چندماه پس از خداحافظی مرد پرتغالی بار دیگر فوتبال ایران را زیر سیطره خود درآورده است. در آن دوره، شبکه بی بی سی فارسی در گزارشی مستند، کیفیت لباس‌های ارایه شده به تیم ایران با پیراهن‌های تولیدشده در کارخانه آلمانی را به آزمایش گذاشت و مشخص شد آنچه در ایران به تیم ملی فوتبال تحویل داده شده، بهیچ عنوان در کشور آلمان تولید نشده است و توسط نماینده ایرانی با پارچه بی کیفیت در نقطه‌ای دیگر تهیه و تولید شده و با چسباندن نشان آلشپورت در بازار ایران به فروش می‌رسید!

هنوز ماجرای پرداخت 100هزاردلاری نماینده ایرانی برند آلشپورت به کارولس کی روش برای ساکت کردن او و جلوگیری از انتقادهای بی پروایش را از یاد نبرده ایم. انتقاداتی که باعث شد تیم ملی ایران برای مدتها از شر این لباس ها خلاص شود ...

یک بار نیز برنامه نود؛ در گزارشی تکان دهنده از قاچاق البسه و پوشاک و همچنین تقلب گسترده توسط جعفری نماینده آلشپورت پرده در بازار ایران پرده برداشت با اینحال هیچگاه شاهد برخورد قانونی متناسب با تقلب و قاچاق این فرد نبوده ایم تا اینکه حالا بار دیگر این نام و نشان درجه چهار، بر اندام ملی پوشان ایران دیده شود.

این برند، با پیشنهاد‌هایی وسوسه کننده شامل تامین البسه همه رده‌های ملی فوتبال که خرید نقدی آن هزینه‌ای هنگفت برای فدراسیون داشت، موفق شد بار دیگر با استفاده ازشرایط بغرنج اقتصادی اجناس خود را طی قراردادی با فدراسیون فوتبال بر تن بازیکنان بهترین تیم آسیا بنشاند اما تصور می‌شد این بار با درس گرفتن از فجایع دفعه قبل، لباس‌های باکیفیت تری تحویل تیم ملی دهد که این خیال خام در بازی مقابل هنگ کنگ بار دیگر رنگ باخت و معلوم شد نمی توان توقع داشت این برند و نماینده اش لباس هایی باکیفیت آدیداس و نایک تحویل ملی پوشان دهد.

در واقع همه برند‌های پوشاک ورزشی، تولیدات خود را در چند ردیف طبقه بندی می‌کنند تا متناسب با همه بودجه‌ها در بازار لباس برای عرضه به هواداران و یا تیم‌های حرفه‌ای داشته باشند، اما آلشپورت نشان داده است حتی برای تیم ملی بزرگسالان هم توان تامین لباس‌های همردیف کیفیت‌های روز جهانی را ندارد.

در تصاویر زنده تلویزیونی، لباس‌های خیس و چسبیده آلشپورت به بدن بازیکنان تیم ملی بار دیگر ما را یاد سال‌های دور و دوران آماتوری فوتبال ایران انداخت. با آدیداس، سال‌ها بود که چنین تصاویری را نمی‌دیدیم و شان تیم ملی در میادین رسمی بین المللی حفظ می‌شد، اما گویا باز هم مجبوریم اجناس بنجل و درجه چهار یک برند گمنام را به اسم تولیدات اروپایی بر تن بازیکنان تیم ملی ببینیم که اکثر آیتم‌های علمی یک لباس ورزشی حرفه‌ای را رعایت نکرده است و اینچنین باعث زحمت ملی پوشان ایران در هوای شرجی هنگ کنگ در دمای ۳۰ درجه و رطوبت ۷۸ درصد می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top