تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/06/20 - 14:06
کد خبر: 327711

لوگوی جدید فولکس واگن رونمایی شد

لوگوی جدید فولکس واگن با شعار عصر جدیدی در تاریخ شرکت و تولید خودروهای برقی، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گروه خودروسازی فولکس واگن در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹، دوران جدیدی را آغاز کرد؛ عصر فناوری برقی بزرگ‌ترین گروه خودروسازی جهان، با تغییر لوگوی برند همراه شده است. مقامات فولکس واگن اعلام کردند که لوگوی شرکت با حرکت به‌سوی تولید خودروهای برقی، عرضه‌ی سومین محصول مهم تاریخ شرکت و فراموش‌کردن مشکلات گذشته در رسوایی آلایندگی، بازطراحی می‌شود.

از سال ۲۰۰۰ و با کمی تغییر در سال ۲۰۱۲، فولکس واگن از لوگوی سه‌بعدی با ترکیب رنگ سفید و آبی استفاده می‌کند، اما با رونمایی از خودرو برقی ID.3، ظاهر کلی برند تغییر کرد. لوگوی جدید، طرحی بسیار ساده و دو‌بعدی دارد؛ به‌طور کلی، تمام خطوط استفاده‌شده در این طرح، نازک‌تر شده‌اند اما «VW» هنوز هم به‌راحتی مشاهده می‌شود. لوگوی جدید در محصولات مختلف می‌تواند با رنگ‌های متنوع باشد و پس‌زمینه‌ی طرح، هم‎رنگ بدنه‌ی خودرو خواهد بود. مثلا در مدل‌های GTI، رنگ لوگو قرمز خواهد بود.

هدف اصلی در طراحی لوگوی جدید، اشاره به عصر تازه‌ی خودروهای برقی، جوان‌تر شدن، دیجیتال و مدرن بودن است. طرح کلی تاحدودی مشابه لوگوی دهه‌ی ۱۹۶۰ فولکس واگن است اما برای اولین‌بار، W به دایره‌ی لوگو چسبیده نیست. فرایند طراحی این لوگو طی دو ماه با مشارکت ۱۹ تیم داخلی و ۱۷ شرکت خارجی شکل گرفته است و قدم بزرگ بعدی، جایگزینی طرح جدید با نمونه‌ی فعلی خواهد بود. مدیران ارشد خودروساز مطرح آلمان اشاره کرده‌اند که تعویض لوگوی جدید با طرح فعلی، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های صنعتی در جهان خواهد بود.

این ادعا چندان دور از واقعیت نیست؛ فولکس واگن در ۱۵۴ کشور جهان نمایندگی، شعبه، فروشگاه و خدمات پس از فروش دارد. به‌طور کلی فولکس واگن باید در سراسر جهان، حدود ۷۰ هزار لوگو را در نزدیک به ۱۰ هزار مراکز فروش و خدمات تعویض کند. باتوجه به ابعاد گسترده‌ی این پروژه، مدیران ارشد فولکس واگن انتظار دارند که جایگزینی لوگوی جدید در تمام کشورها تا اواسط سال ۲۰۲۰ انجام شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top