تاریخ انتشار: شنبه 1398/06/23 - 12:07
کد خبر: 328019

بطحایی: به بیش از ۸۰ درصد وعده‌هایم به انجام رسید

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: طی مسئولیتم یک گام بیشتر برای ارتقای تعالی آموزش و پرورش برداشتیم. برای اولین بار همکارانم توانستند مشارکت مستقیم معلمان را در انتخاب نمایندگان خود رقم بزنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش در جلسه تکریم و معارفه وزیر جدید آموزش و پرورش که صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: علی رغم همه سختی ها در آموزش و پرورش طی مدت ۲ سال با تلاس و کوشش همکارانم توانستیم  آثار  خوبی را در این وزارتخانه ایجاد کنیم. هرچند حوادث تلخی همچون حادثه اردوی دانش آموزی داراب دل همه را به درد آورد،  همچنین حادثه در مدرسه پیش دبستانی زاهدان چهار کودک را به مرگ کشاند،  دنیا دختر دبستانی جان خود را بر اثر ریزش دیوار از دست داد و... و این حوادث دردآور بود.

وی ادامه داد: طی ۲۲ ماه مسئولیتم  یک گام بیشتر برای ارتقای تعالی آموزش و پرورش حرکت کردیم. برای اولین بار همکارانم توانستند مشارکت مستقیم معلمان را در انتخاب نمایندگان خود رقم بزنند،  اقدام مبارکی که معلمان برای برخی مجامع نمایندگانشان را خود انتخاب کردند که امیدوارم تداوم داشته باشد،  همچنین براز اولین بار گام جدی برای مدرسه محوری برداشته شد و سازوکارهایی را همکارانم پیش بینی کردند که طی آن افراد شایسته مدیریت انتخاب شدند. همچنین با تلاش همکارانم برای از بین بردن آسیب های نظام تعلیم و تربیت گام های خوبی برداشته شد.

وی با اشاره به تلاش برای کمرنگ شدن کنکور، آزمون‌های زائد و کتاب های کمک درسی کمرنگ بیان کرد: اگر امروز صحبت از مافیای کنکور در دوران ابتدایی با نگاه نقادانه بحث می شود، حاصل تلاش های بسیاری است.

وزیر سابق آموزش و پرورش تاکید کرد که مدرسه باید محل زندگی مردم باشد و در این باره گفت: قطعا مدرسه باید محل زندگی مردم باشد نه محل تست زدن و حفظ کردن یک سری دروس توسط دانش آموزان. ارتباط با خانواده ها یکی از مهم ترین ارکان ما در آموزش و پرورش است،  تلاش خولی را همکارانم در این زمینه انجام دادند و بسترهای لازم ایجاد شد. امیدوارم این مسیر قوی تر از گذشته ادامه یابد.

وزیر سابق آموزش و پرورش  بیان کرد: همکارانم در حوزه نوسازی مدارس اقدامات خوبی داشتند  و فضاهای آموزشی را تا حد امکان نوسازی و بازسازی کردیم. بیش از ۸۰ درصد وعده های داده شده در این حوز ه محقق شد. مقام معظم رهبری حمایت خوبی از آموزش و پرورش داشتند،  یکی از بخشنامه هایی که روز یکشنبه ابلاغ کرده بوذیم در روز چهارشنبه ایشان آن را دنبال کرده و در راستای آن طرح از ما جویا شدند.

بطحایی گفت: آرزوی موفقیت برای آقای حاجی میرزایی دارم و امیدوارم با توجه به ارتباط خوبی که میان ایشان و آقای جهانگیری و دولت وجود دارد،  بتوانند به آموزش و پرورش کمک کنند و از همه ذینفعان طلب حلالیت دارم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top