تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/06/28 - 09:41
کد خبر: 328755

نگاهی به عملکرد استقلال پیش از دربی

تیم فوتبال استلال در حالی در هفته چهارم باید به مصاف پرسپولیس می‌رود که در سه هفته ابتدایی نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بردی نداشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر، آبی پوشان تهران در دیداری حساس از هفته چهارم میزبان سرخ پوشان هستند و استراماچونی در حالی تیمش را آماده این بازی می‌کند که در سه دیدار قبلی پیروز نشده است.

استراماچونی در سه دیدار گذشته ترکیب‌های متفاوتی را امتحان کرده و جمعا ۱۹ بازیکن را بعنوان بازیکن فیکس و ذخیره به کار گرفته است. از ۱۹ بازیکنی که در سه هفته برای آبی پوشان به میدان رفته‌اند، ۷ بازیکن در هر ۳ بازی حضور داشتند، ۴ بازیکن در هر ۳ بازی در ترکیب اصلی قرار گرفتند و تنها ۲ بازیکن در هر ۳ بازی به طور کامل به کار گرفته شدند.

سید حسین حسینی به همراه وریا غفوری دو بازیکن تغییر ناپذیر تیم استراماچونی در این ۳ دیدار بودند که با ۲۷۰ دقیقه حضور در میدان، پر کار ترین بازیکن این تیم هستند.

فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان به همراه حسینی و غفوری جمع ۴ بازیکنی را تشکیل می‌دهند که در هر ۳ دیدار قبلی تیم شان در ترکیب اصلی قرار داشتند. این ۴ بازیکن به همراه قائدی، دیاباته و دشتی جمع ۷ بازیکنی را تشکیل می دهند که در هر ۳ بازی تیم شان نقش آفرینی کرده‌اند.

زکی پور، یزدانی، طاهرخانی، دانشگر، غلامی، باقری، کریمی، ریگی، تبریزی، رضاوند، میلیچ و کریمی دیگر شاگردان استراماچونی هستند که در این ۳ بازی کم و زیاد به میدان رفته‌اند.

اگر حسینی و غفوری را با ۲۷۰ دقیقه پر کار ترین بازیکنان استقلال در این ۳ هفته بدانیم، مسعود ریگی با ۳۶ دقیقه بازی کمترین میزان حضور در میدان را  داشته است. کمترین دقیقه حضور در یک بازی نیز با تنها ۸ دقیقه در اختیار آرش رضاوند است. این بازیکن در ۸ دقیقه پایانی دیدار تیمش مقابل فولاد به میدان رفت.

در تیم استقلال به جز وریا غفوری هیچ بازیکن دیگری در این فصل بازوبند کاپیتانی را به بازو نبسته است و این بازیکن قطعا در دربی هم پیشاپیش دیگر بازیکنان این تیم به میدان خواهد رفت.

استقلالی‌ها پر کارت ترین تیم لیگ هستند و تاکنون ۱۰ کارت زرد و ۲ کارت قرمز گرفته‌اند. فرشید اسماعیلی با ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز خشن ترین بازیکن این تیم است. محمد دانشگر نیز با ۲ کارت زرد و یک کارت قرمز، دیاباته با ۲ کارت زرد دیگر بازیکنان پر کارت استقلال هستند.

دیاباته با ۲ کارت زرد به همراه علی کریمی، سید حسین حسینی، علی دشتی و مهدی قائدی دیگر بازیکنان اخطاری آبی پوشان هستند.

اسماعیلی و قائدی بازیکنانی هستند که در این فصل پای آنها به گل باز شده است و داریوش شجاعیان تنها بازیکنی است که موفق به ارسال پاس گل شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top