تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/06/28 - 19:12
کد خبر: 328843

زرینچه: باشگاه از اقدام غفوری اطلاعی نداشت

سرپرست استقلال تهران گفت: شرایطمان خوب است، استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جواد زرینچه در حاشیه تمرین امروز استقلال تهران در خصوص نبود فرشید اسماعیلی در دربی روز یکشنبه گفت: اگر او را ببخشند در دربی از او استفاده می‌کنیم اما اگر نبخشند، فرشید را در دربی نخواهیم داشت.

وی در خصوص بازی‌های استقلال گفت: ما بازی‌های خوبی داشتیم، فراز و نشیب نبوده است، مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان شاید می‌توانستیم برنده باشیم، نمی‌خواهیم به گردن داوری بیندازیم، اما مقداری مشکلات داوری و عدم تمرکز باعث شد نتیجه لازم را نگیریم، شرایطمان خوب است، استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم.

سرپرست استقلال در مورد برخورد پیشکسوتان این تیم برخورد دوگانه‌ای در مقابل بازی آبی‌ها مقابل پرسپولیس داشتند، گفت: با تغییر استراماچونی به جایی نمی‌رسیم، ما تغییرات  زیادی از لحاظ فنی داشتیم، نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم احتیاج به زمان داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی در مورد اینکه استقلال درون زمین یک بازیکن باتجربه و رهبر ندارد، گفت: صددرصد موافق این هستم، من قبل از این هم که به استقلال بیایم تلاش کردم رحمتی و منتظری را داشته باشیم. زمانی در استقلال کاپیتان و بزرگتر تیم همه کاره تیم بود، البته الان هم بزرگتر در تیم داریم و وریا است، اما او پسر ساکت و آرامی است. واقعیت این است که به نفری مانند پژمان منتظری احتیاج داریم. نه امسال و نه سالهای دیگر همیشه باید برای شرایط بحرانی چنین نفری را داشته باشیم که بتواند تیم را جمع و جور کند. البته الان شرایط بحرانی نیست اما استقلال به یک چنین کسی نیاز دارد.

زرینچه در مورد موضوع تخلف ووریا غفوری و لباسی که او پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان به تن کرد گفت: باشگاه اصلا اطلاعی از این موضوع نداشت، مسئولین بازی گفتند که نمی‌توانید با این پیراهن وارد زمین شوید، اما بچه‌ها لباس را پوشیده بودند و من با مسئولیت خودم قبول کردم تیم به زمین برود، اگر باشگاه می‌دانست می‌توانستیم شرایط بهتری ایجاد کنیم، تخلفی در کار نبوده اما اگر می‌دانستیم خیلی بهتر می‌توانستیم شرایط بهتری را فراهم کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top