تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/06/31 - 11:53
کد خبر: 329129

پیام رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی تقارن هفته دفاع مقدس با بهار دانش، تعلیم و تربیت و حماسه وحدت آفرین حسینی را گرامی داشت و آغاز سال تحصیلی جدید را به همۀ دانشگاهیان، اعضای هیات‌علمی، کارکنان و دانشجویان، بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی تقارن هفته دفاع مقدس با بهار دانش، تعلیم و تربیت و حماسه وحدت آفرین حسینی را  تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دانشگاه مذاهب اسلامی در سالی که گذشت، به فضل الهی و با تلاش و مجاهدت همه همکاران توانسته موفقیت‌های ارزشمندی در عرصه های مختلف، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، اجرایی و پشتیبانی و بین الملل کسب کند و به دستاوردهای ارزشمندی نایل گردد.

خوشبختانه در سال گذشته با حمایت هیات محترم امنای دانشگاه و همه دست‌اندرکاران، اساتید و دانشجویان موفق به راه‌اندازی شعب جدید دانشگاه در استان‌های کرمانشاه، گلستان و بوشهر شدیم که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری تحصیلات خود را در این شعب آغاز خواهند کرد. موفقیت مهم دیگر برگزاری موفق آزمون جذب اختصاصی طلاب در سه مقطع و جذب حداکثری دانشجو در مقاطع سه گانه است که به صورت چشمگیر و بی‌سابقه شاهد استقبال نسل جوان برای ادامه تحصیل در دانشگاه مذاهب اسلامی بودیم.

گسترش ارتباطات و توسعه همکاری‌ها با مراکز آکادمیک و علمی نقش آفرین در داخل کشور و جهان اسلام، امضاء تفاهم‌نامه‌های متعدد دانشگاهی با چندین کشور از جهان اسلام و سایر کشورها، جذب حداکثری دانشجویان خارجی از چندین ملیت به‌ویژه در سال جدید شاهدی دیگر بر موفقیت های دانشگاه و تحققِ بخشی از اهداف و مأموریت‌های آن است.

مسلماً نتیجه این فعالیت‎ها معرفی دانشگاه مذاهب اسلامی در داخل و در خارج از کشور به عنوان نماد عینی، عملی و علمی تقریب و همزیستی مسالمت آمیز پیروان مذاهب است و بدون تردید تحقق رسالت‌ها، مأموریت‌ها و اهداف این دانشگاه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری بدون مساعدت و تشریک مساعی و همکاری جمعی و وجود ارتباطات همدلانه همه بخش‌های دانشگاه امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

امیدواریم با تلاش و مجاهدت بیش از پیش این دانشگاه در عداد دانشگاه‌های مهم و در زمره دانشگاه‌های تأثیرگذار جهان اسلام قرار گیرد و منشأ برکات و آثار زائدالوصفی علمی و تقریبی باشد و در ایجاد وحدت و انسجام و همگرایی میان آحاد مسلمین نقش کلیدی داشته باشد.

دانشجویان عزیز و ارجمند؛ ورودتان به این سنگر مقدس را تبریک گفته و امیدوارم در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، با برنامه ریزی مناسب از تمامی ظرفیت‌ها جهت ارتقاء توان علمی و دستیابی به قله‌های پیشرفت و ترقی و نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب نهایت استفاده را نمایند. 

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به روح ملکوتی امام عظیم الشان، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم درود می فرستم و مجددا از درگاه خداوند منان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی آرزو می‌نمایم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top