امروزه با پیشرفت تکنولوژی خرید های اینترنتی روز به روز افزایش پیدا می کند و افراد بسیاری خرید های خود را از عرضه کنندگان محصولات اینترنتی به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت خود انجام می دهند، می توانیم بگوییم اینترنت پلی میان مراکز فروش و مشتریان اصلی می باشد که باعث می شود فاصله زمانی و مکانی این افراد به یکدیگر به صفر برسد.
طریقه استفاده کاربران از فروشگاه های اینترنتی بدین گونه می باشد که کاربر اینترنتی برای خرید و سفارش کالا به سایت های عرضه کننده کالا مراجعه می نمایند و پس از مشاهده تمام محصولات آن ها و نقد و بررسی مشخصات این محصولات، آن کالا را انتخاب می نمایند و به سبد خرید اینترنتی خود اضافه می کنند و پس از آن هزینه این کالا را نیز به صورت آنلاین پرداخت خواهند نمود، ناگفته نماند که برخی از افراد به خاطر کلاه برداری هایی که در فضای مجازی انجام می شود به این فروشگاه ها اعتماد ندارند و این هزینه را پرداخت نخواهند نمود، که شما برای جلب اعتماد این افراد می توانید از سیستم پرداخت هزینه درب منزل استفاده کنید.
در این سیستم به خریداران این امکان داده می شود که پس از مشاهده محصولات و انتخاب محصول مورد نظر آن را در سبد خرید خود قرار داده و سپس خرید خود را نهایی نماید،سپس این فروشگاه ها کالا را از طریق پست به دست خریدار خواهد رساند، شرکت پست پس از دریافت این محصولات آن را به آدرس خریدار ارسال خواهد کرد و سپس هزینه کالا و هزینه پست را پس از تحویل کالا به خریدار بر اساس فاکتوری که از خریدار دریافت می نماید در چند مقطع زمانی به حساب فروشنده واریز خواهد نمود.
چگونه سیستم پرداخت درب منزل ایجاد نماییم؟
اگر شما نیز از آن دسته از افرادی می باشید که یک فروشگاه آنلاین را راه اندازی نموده اید حتما به ضرورت ایجاد یک سیستم پرداخت در محل پی برده باشید زیرا، برخی از مشتریان شما درخواست پرداخت هزینه درب منزل از شما داشته باشند تا پس از دریافت محصول مورد نیاز خود به پرداخت هزینه آن اقدام نمایند. در این مقاله به شما چگونگی ایجاد یک سیستم پرداخت درب منزل را خواهید آموخت.
برای ایجاد سیستم پرداخت درب منزل به صورت کلی دو راه وجود دارند. اولین راه استفاده نمودن از پیک ها می باشند و دومی راه نیز استفاده از شرکت های ارائه دهنده ای خدمات می باشد.
روش اول استفاده از پیک ها:
شما در این روش نیازمند یه نیرو یا پیک برای ارسال محصولات به مشتری هستید؛ ناگفته نماند که این روش در صورتی پاسخگو خواهد بود که مشتری در شهر خودات زندگی نماید یعنی محل ارسال این محصول شهر خودتان باشد، در غیر این صورت این روش مناسب نمی باشد.
روش دوم قرارداد بستن با شرکت های ارائه دهنده این خدمات:
چنانچه مشتریان شما از شهرهای دیگر باشند شما می توانید از شرکت هایی که به ارائه این خدمات مشغول می باشند استفاده نمایید، که معتبرتری شرکت در زمینه ارسال این کالاها شرکت پست می باشد. بهتر است بدانید که قرارداد بستن با شرکت پست الزاماتی را به همراه دارد که کار را کمی سخت خواهد نمود
چرا باید از سیستم پرداخت درب منزل استفاده نماییم؟
شما اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی نموده اید ایجاد یک سیستم پرداخت درب منزل باعث خواهد شد که مشتریان به شما اعتماد نمایند و فروش شما چند برابر شود. این کار باعث می شود افرادی که اصلا به شما اعتمادی ندارند با دیدن امکان پرداخت هزینه درب منزل به شما اعتماد کنند و به خرید اقدام نمایند.
مزایا و معایب سیستم پرداخت هزینه درب منزل کدامند؟
یکی از مزایای این سیستم ایجاد اعتماد مشتریان به شما می باشد که همین موضوع باعث افزایش فروش محصولات شما خواهد شد. از معایب این سیستم نیز این می باشد که اداره پست پولی را که از مشتری شما می گیرد چند روز دیرتر به حساب شما واریز خواهد کرد که گاهی باعث ضرر به کسب و کار شما می شود.
پیشنهاد ما به افرادی که به تازگی شروع به کسب و کار اینترنتی نموده اند این می باشد که از این سیستم حتما استفاده نماند تا بتوانند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد شرکت واسط پستی به سایت پایگان www.payegan.ir مراجعه نمایید.