تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/07/01 - 10:52
کد خبر: 329311

از امروز آغاز شد؛

راهنمای کامل ثبت نام راهپیمایی اربعین دانشجویان دانشگاه آزاد +جدول

راهنمای کامل ثبت نام راهپیمایی اربعین دانشجویان دانشگاه آزاد +جدول

همچنین به منظور تسریع و تسهیل خروج مشمولان از کشور برای زیارت اربعین مسئولان امور مشمولان واحدها موظفند نسبت به پاسخ به استعلامات الکترونیکی و فیزیکی سازمان نظام وظیفه حداکثر مساعدت و تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روزها بسیاری از دانشجویان در حال فراهم کردن مقدمات پیاده روی اربعین هستند، موضوعی که با توجه به موجه بودن غیبت دانشجویان شرکت کننده در این مراسم می توان حدس زد تعداد زیادی از این قشر این روزها درگیر تهیه و تکمیل مدارک خود هستند.

وزارت علوم همچون سال قبل تمهیدات خاصی برای این مراسم در نظر گرفته است به طور مثال،  دانشجویان علاقمند به شرکت در زیارت اربعین برای دریافت وام باید، معرفی نامه ستاد عتبات دانشگاهیان، فرم ثبت تقاضا، ممهور به مهر معاونت دانشجویی و ستاد عتبات، و اسکن صفحه مشخصات و صفحه ممهور به مهر خروج از کشور در گذرنامه را ارائه کنند. مبلغ وام زیارت برای این دسته از دانشجویان در صورت تاهل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان مجرد یک میلیون تومان است.

همه وام های وزارت علوم به دانشجویان

از سوی دیگر ستادی مرکزی با عنوان ستاد اربعین کاروان دانشجویان شهر تهران نیز راه افتاده است و این ستاد برنامه خاصی برای دانشجویان دانشگاه های تهران دارد، بر اساس اطلاعیه این ستاد سفر در بازه زمانی ۱۱ روزه از روز پنجشنبه مورخ ۱۸ مهر ۱۳۹۸ تا روز یکشنبه مورخ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ صورت می پذیرد. کلیه زوار می بایست در تمام بازه زمانی سفر همراه کاروان باشند و امکان از بعد از زمانی از آغاز سفر ملحق شدن و یا جدایی از کاروان به هر علتی وجود ندارد.

در این میان دانشگاه آزاد نیز برنامه خود را برای این مراسم اعلام کرده است، بر این اساس، صفحه اربعین سال ۱۳۹۸ در سامانه http://sagha_noor.ir از تاریخ اول مهرماه آماده ثبت‌نام زائران است. تمامی زائران باید ابتدا در سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir مربوط به سازمان حج و زیارت به عنوان جایگزین ویزای خروج از کشور ثبت‌نام کنند.

راهنمای کامل ثبت نام راهپیمایی اربعین دانشجویان دانشگاه آزاد +جدول

تمام زائرانی که می‌خواهند در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده و از تسهیلات (وام قرض‌الحسنه و مرخصی تشویقی) برخوردار شوند، باید در سامانه ساجد – صفحه اربعین حسینی ثبت‌نام کنند.

به منظور فراهم نمودن تسهیلات رفاهی برای دانشجویان مشمول شرکت کننده در سفر زیارتی اربعین بخشنامه معافیت هزینه مدارک (۲۷ مهر ۱۳۹۶) کماکان به قوت خود باقی است.همچنین به منظور تسریع و تسهیل خروج مشمولان از کشور برای زیارت اربعین مسئولان امور مشمولان واحدها موظفند نسبت به پاسخ به استعلامات الکترونیکی و فیزیکی سازمان نظام وظیفه حداکثر مساعدت و تلاش خود را انجام دهند.(جزئیات کامل)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top