تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/07/01 - 12:11
کد خبر: 329330

مهندس حیدری در معارفه سرپرست دانشگاه آزاد هرمزگان:

ترسیم برنامه‌های دانشگاه آزاد منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: برنامه‌های تدوین شده دانشگاه آزاد اسلامی منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب شکل گرفته و در این مسیر نیز حرکت می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد بندرعباس، آیین معارفه و تکریم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس با حضور مهندس احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بندرعباس برگزار شد.

مهندس حیدری در این مراسم گفت: استفاده از نیروهای کاردان، شایسته و انقلابی در کنار استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند حرکت رو به رشد دانشگاه را سرعت بیشتری بخشد و موفقیت های جامع و کامل تری را نصیب دانشگاه کند.

وی افزود: امیدوارم از تمام ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه و بالندگی انقلاب اسلامی استفاده شود.

معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حرکت های رو به رشد این دانشگاه اظهار داشت: تغییرات برای بهینه شدن سیستم و روند توسعه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و تمام سعی این مجموعه دانشگاهی استفاده از پتانسیل نیروهای کارآمد، متخصص و مجرب با روحیه انقلابی برای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه است تا بتوان دانشگاه را به دانشگاه های نسل جدید به روز رسانی کرد.

مهندس حیدری با اشاره به سیاست های جدید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: برنامه های تدوین شده دانشگاه آزاد اسلامی منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب شکل گرفته و در این مسیر نیز حرکت می کند.

وی از خدمات دکتر مهدی باقری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان و واحد بندرعباس تجلیل و دکتر احسان کامرانی را به سمت سرپرست این مجموعه معرفی کرد.

دکتر کامرانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس نیز در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را برگرفته از انقلاب عاشورا معرفی کرد و گفت: به واسطه وجود عزیزانی چون امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) است که انقلاب ما اینگونه در مسیر مبارزه با استکبار پیش می رود و پرچم ظلم ستیزی را بر دوش کشیده است.

وی با بیان اینکه برنامه های بسیاری برای توسعه دانشگاه های استان دارد، افزود: سعی خواهم کرد با تشریک مساعی و مشورت استادان و کارکنان این مجموعه بزرگ برنامه های خود را به خوبی اصلاح، کاربردی و اجرا کنم.

دکتر باقری نیز در این مراسم به تشریح برنامه های خود در مدت زمان مسئولیت پرداخت و گفت: توسعه هیأت علمی، افزایش رشته ها در مقاطع مختلف به خصوص تحصیلات تکمیلی، راه اندازی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، ساخت چند پروژه عمرانی مسجد، دانشکده و مراکز دانشگاهی، مجموعه تجاری، مزرعه تحقیقاتی خرمای پیارم، گلخانه صیفی جات و تولید بذر و.... را از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top