تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/07/03 - 13:52
کد خبر: 329620

برگزاری دومین یادواره شهدای حشد‌العشبی در لانه جاسوسی

دومین یادواره شهدای حشد الشعبی و افتتاحیه اعزام کاروان های دانشجویی اربعین فردا در سفارت سابق آمریکا در تهران (لانه جاسوسی) برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ؛ دبیر دومین یادواره شهدای حشد الشعبی و افتتاحیه اعزام کاروان های دانشجویی اربعین گفت: باهدف یادآوری رشادت های رزمندگان ایرانی و عراقی که برای دفاع از عتبات عالیات در مقابل داعش و سایر گروه های تروریستی از خون خود گذشتند دومین یادواره شهدای حشد الشعبی عراق و شهدای ایرانی مدافع عتبات عالیات فردا برگزار خواهد شد.

جلال خالقی افزود: این برنامه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق آمریکا (مجتمع دانشجویی 13 آبان) برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر جهان اسلام و بین الملل بسیج دانشگاه صدا و سیما گفت: تلاش شده برنامه هویت ایرانی عراقی داشته باشد، سخنران ایرانی مراسم دکتر حسین اکبری معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنران عراقی نیز دکتر ماجد غماص مسئول دفتر مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در تهران می باشد.

دبیر دومین یادواره شهدای حشد الشعبی و افتتاحیه اعزام کاروان های دانشجویی اربعین بیان کرد: شهدای شاخصی که امسال به نمایندگی از خیل عظیم مجاهدان راه حق مورد تقدیر قرار می گیرند، سردار شهید تقوی (ابومریم) از مستشاران نظامی ارشد ایرانی که در راه دفاع از عتبات عالیات به شهادت رسید و شهید ابو منتظر (المحمداوی) معاون عملیات بسیج مردمی عراق می باشند. 

وی با اشاره به برگزاری برنامه از سوی بسیج دانشجویی افزود: این یادواره برنامه ای دانشجویی است که با حداقل های دردسترس و وسع تشکل های دانشجویی برگزار شده و فضای شرکت کنندگان نیز عمدتا دانشجویی می باشد، البته هماهنگی لازم برای امکان حضور خانواده ها و عموم علاقه مندان به شهدای مدافع حرم انجام شده است.

مسئول دفتر جهان اسلام و بین الملل بسیج دانشگاه صدا و سیما یادآور شد: دانشجویان خارجی بویژه دانشجویان کشورهای اسلامی و محور مقاومت از جمله اقشار دعوت شده به یادواره شهدای حشدالشعبی و مدافع حرم می باشند و بار دیگر از عموم دانشجویان دعوت به عمل می آوریم با حضور در این برنامه مهمان محفل شهدای مدافع عتبات عالیات باشند.

خالقی با اشاره به اوج گرفتن فعالیت ستادهای اربعین دانشجویی در این ایام افزود: بخش دیگری از این برنامه افتتاحیه اعزام کاروان های دانشجویی اربعین می باشد، در این همین راستا بخشی از دانشجویان شرکت کننده در کاروان 1600 نفره انصار القائم(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران نیز در برنامه حضور یافته و جلسه هفتگی هیئت خویش را در قالب یادواره شهدای فردا برگزار خواهند کرد.

گفتنی است دومین یادواره شهدای حشد الشعبی و افتتاحیه اعزام کاروان های دانشجویی اربعین، فردا پنجشنبه چهارم مهرماه از ساعت 16 لغایت 19 در سفارت سابق آمریکا(لانه جاسوسی) واقع در خیابان طالقانی تهران برگزار خواهد شد و حضور عموم علاقه مندان به سیره شهدا در این برنامه گرامی داشته می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top