تاریخ انتشار: جمعه 1398/07/05 - 14:33
کد خبر: 329796

مراکز برگزاری آزمون در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی شد

معاون وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر تقریباً در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی مراکز برگزاری آزمون تاسیس، تجهیز و راه اندازی شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در مراسم افتتاح مرکز بین المللی آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که در روز پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ برگزار شد، تاکید کرد:  در قالب اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، زیرساخت های حوزه آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی توسعه چشمگیری داشته است.

وی گفت: این زیرساخت ها علاوه بر ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی، بسترهای حضور دانشگاه ها در عرصه های مختلف ملی و بین المللی را فراهم ساخته است.

لاریجانی ضمن یادآوری دستاوردهای برنامه تحول در آموزش، اظهار داشت: توسعه این زیرساخت ها باعث حضور تعداد بیشتری از دانشگاه های علوم پزشکی در رتبه بندی های بین المللی و توسعه برگزاری دوره های علمی و آموزشی مشترک با مراکز علمی سایر کشورها شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت به افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: با برنامه های بین المللی که دنبال می شود توسعه جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی از جمله برنامه هایی است که دنبال می شود.

وی با ابراز خرسیندی از ایجاد زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه های علوم پزشکی نظیر مرکز بین المللی آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از تلاش های صورت گرفته در این دانشگاه و سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای ایجاد مراکز استاندارد برگزاری آزمون های دانشگاهی، ملی و بین المللی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با ایجاد این مراکز و ایجاد زیرساخت‌های فناوری، اکثر آزمون های علوم پزشکی به صورت الکترونیک برگزار می شود، که این امر ارزشیابی داوطلبان و فراگیران را به نحو بسیار مطلوبی ارتقا داده است.

در این مراسم مرکز بین المللی آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مساحتی حدود ۱۳۴۰ متر، با ۶۸۰ ایستگاه برگزاری آزمون های الکترونیک که قابلیت ارتقا تا ۸۵۰ ایستگاه را دارد و ۱۰ سرور، توسط معاون آموزشی وزارت بهداشت افتتاح شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top