تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/07/08 - 12:39
کد خبر: 330085

رفع مشکل آب لوله کشی مواکب در موقعیت آبادان

دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان گفت: با پیگیریها و اقدامات انجام شده، مشکل آب لوله کشی مواکب در موقعیت این شهرستان در شلمچه برطرف شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمد طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سرقت رفتن ۵۰۰ متر از لوله آب در موقعیت مواکب این شهرستان در شلمچه افزود: با پیگیریهای که از طریق آبفای شهرستان و استان انجام شد خوشبختانه لوله و ملزومات لازم با دستورمدیر آبفای منطقه آبادان به طور سریع خریداری و کار نصب آن انجام شد و در حال حاضر مواکب آبادانی مستقر در موقعیت آبادان در شلمچه از آب لوله کشی بهره مند هستند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این چهار دستگاه تانکر آب رسان به طور شبانه روزی آب شرب مورد نیاز را در میان مواکب توزیع می کنند که از این تعداد تانکر یک تانکر توسط شهرداری چوئبده آب حیات را با هماهنگی آبفای آبادان و یک دستگاه تانکر ۱۵ هزار لیتری نیز توسط پتروشیمی آب گتوند را در میان مواکب توزیع می کنند.

دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان تصریح کرد: در حال حاضر از نظر آب شرب و آب مورد نیاز برای شستشو در مواکب مشکلی وجود ندارد و در صورت بروز هر مشکلی به طور سریع نسبت به رفع آن اقدام می شود.

به گفته طاهری، هیچ محدودیتی در پر کردن مخازن آب مواکب وجود ندارد و با همکاری آبفای شهری و روستایی شهرستان آبادان نسبت به این مهم به طور سریع اقدام می شود.

وی یادآور شد: این خدمات ارائه شده در موقعیت مواکب شهرستان آبادان سوای از سایر خدماتی است که به دیگر مواکب موجود در شلمچه و بنا بر وظیفه محوله از سوی ستاد اربعین استان خوزستان به ما به عنوان معین شهرستان خرمشهر محول شده است.

طاهری با اشاره به اینکه مشکل آب لوله کشی مواکب آبادان از شب گذشته به طور کامل رفع شده است، گفت: مواکب از امروز با شدت و قوت بیشتری در جهت استقبال، پذیرایی و خدمات رسانی به زائران اربعین اقدام می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار پذیرایی از زائران در مواکب آبادان با توزیع سه وعده غذا، میان وعده و چایی و قهوه به انجام می رسد، افزود: موکب اروندکنار نیز در کنار سایر مواکب آبادان همچون گذشته کار خدمات رسانی به زائران را انجام می دهد؛ ضمن اینکه برای نخستین بار یک موکب از شهر چوئبده نیز به جمع خادمان زائران اربعین افزوده شده است.

دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور کارت تردد خودروها اظهار کرد: کار صدور کارت ترددد برای ادارات شهرستان توسط فرمانداری و برای سایر بخشها توسط ستاد عبترات عالیات شهرستان به انجام می رسد.

طاهری تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال برای هر اداره صدور ۲ فقره کارت تردد خودرو پیش بینی و اعلام شده که بر همین اساس تاکنون ۹۴ دستگاه خودرو از سوی ادارات مختلف برای دریافت کارت تردد معرفی شده اند که لیست آنها برای صدور کارت تردد در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار داده شده است.

وی یادآور شد: به دلیل تنوع و فراوانی خدمات قابل ارائه شهرداری آبادان در شلمچه و شکل کار صدا و سیما بیشترین کارت تردد صادره برای این واحد پیش بینی شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top