تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/07/17 - 10:48
کد خبر: 330978

ثبت نام ۶ هزار نفر برای اربعین از دانشگاه آزاد

صالحی آرا ادامه داد: در کرمانشاه در مرز خسروی، فضایی برای اسکان موقت زائران دانشگاهی فراهم شده و میرجاوه سیستان و بلوچستان پذیرای مهمانان خارج از کشور از پاکستان و افغانستان است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، احمد صالحی آرا، رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد، درباره خدمات رسانی دانشگاه آزاد در راهپیمایی اربعین، گفت: امسال دانشگاه آزاد تسهیلات بیشتری را برای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه در نظر گرفته اما از هزینه‌کرد غیرمتعارف خودداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از هزینه ها از بخش نذورات صورت گرفته است، افزود: برای دانشجویانی که تمایل دارند در مراسم اربعین شرکت کنند، تسهیلاتی از جمله وام در نظر گرفته شده است؛ همچنین به دانشجویان، کارکنان و اساتید ۲-۳ روز مرخصی تشویقی داده شده است.

رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد با بیان این مطلب که تسهیلاتی را در خطوط مرزی برای زائران ایجاد کردیم، افزود: موکبهای مرزی در خوزستان، شلمچه، چذابه و خرمشهر  ایجاد شده است و در شهر ایلام و مهران نیز تسهیلاتی را برای زائران دانشگاهی فراهم کرده ایم.

صالحی آرا ادامه داد: در کرمانشاه در مرز خسروی، فضایی برای اسکان موقت زائران دانشگاهی فراهم شده و میرجاوه سیستان و بلوچستان پذیرای مهمانان خارج از کشور از پاکستان و افغانستان است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه موکبهای مرزی ما توسط مدیران واحدها و معاونین فرهنگی ایجاد شده و اقدامات اجرایی توسط بسیج دانشجویی صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین در مسیر راهپیمایی اربعین، ۳ موکب پیش بینی شده که موکب اول مربوط به واحد علوم و تحقیقات، موکب دوم توسط واحد تهران مرکز و موکب سوم توسط واحد دانشگاه آزاد فارس اداره می شود.

رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد بیان کرد: همچنین موکب بزرگی در کربلای معلا داریم که توسط واحد خراسان رضوی و موکب کاظمین توسط واحد قم اداره می شوند.

صالحی ضمن اشاره به اینکه تمامی موکب ها دارای اسکان موقت هستند، خاطرنشان کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پذیرایی و خدمت رسانی را از موکبهای عراق سلب نکنید، با موکب های عراقی هماهنگی در راستای پذیرایی و اسکان موقت به صورت مشترک به عمل آمده است.

وی در ادامه اتمام مهلت ثبت نام برای اربعین را تا روز پنج شنبه (۱۸ مهر) اعلام کرد و گفت: تا امروز بیش از ۶ هزار نفر از دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد در سامانه ساجد ثبت نام کرده اند که دو برابر کل ظرفیت سال گذشته است و این روزها سرعت ثبت نام در حال افزایش است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top