تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/07/17 - 16:12
کد خبر: 331011

ماجرای بازیگری که بازی در فیلم «حاتمی کیا» را رد کرد

بازیگر سریال «جشن سربرون» گفت: واقعا متاسفم که نتوانستم در خروج حاتمی کیا بازی کنم، این فیلم فرصت جذابی برای من بود و به شدت دوست داشتم که کار با حاتمی کیا را تجربه کنم اما تعهد کاری باعث شد تا پروژه خروج را با وجود علاقه زیادی که داشتم رد کنم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، فرخ نعمتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به سریال «جشن سربرون» به کارگردانی «مجتبی راعی» پیوسته ام و قرار است به زودی جلوی دوربین این کارگردان سینما و تلویزیون قرار گیرم.

وی درباره نقش خود در سریال جشن سربرون اضافه کرد: نقش نسبتاً متفاوتی را در این سریال بازی می کنم، هنوز جلوی دوربین نرفته ام اما با توجه به برنامه ریزی های انجام شده حداقل یکسال درگیر این پروژه خواهم بود. این سریال جزو آثار الف محسوب شده و تولید طولانی مدتی خواهد داشت، این اثر درباره جنبش مشروطه بوده و من نیز نقش خوبی را در آن ایفا می کنم.

بازیگر سریال «ولایت عشق» درخصوص سایر پیشنهاداتی که برای حضور در سینما داشته اضافه کرد: واقعیت پیشنهاد زیاد است، گاهاً پیشنهادات خیلی خوبی هم می شود اما به شخصه عادت ندارم به طور همزمان در چندین کار فعالیت کنم و ترجیح میدهم انرژی و تمرکز خود را صرفا برای یک پروژه بگذارم.

وی با اشاره به پیشنهاد حضور در فیلم «ابراهیم حاتمی کیا» تاکید کرد: دو ماه پیش ابراهیم حاتمی کیا برای بازی در فیلم «خروج» با من تماس گرفت، به دفترش رفتم و حتی صحبت های اولیه را انجام دادم اما متاسفانه به دلیل اینکه برای جشن سربرون آفیش شده بودم نتوانستم در خروج بازی کنم.

نعمتی با تاکید بر توانایی حاتمی کیا در کارگردانی سینما اذعان کرد: واقعا متاسفم که نتوانستم در خروج حاتمی کیا بازی کنم، این فیلم فرصت جذابی برای من بود و به شدت دوست داشتم که کار با حاتمی کیا را تجربه کنم اما تعهد کاری باعث شد تا پروژه خروج را با وجود علاقه زیادی که داشتم رد کنم.

بازیگر فیلم سینمایی سرو زیر آب با اشاره به احتمال حضورش در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: امسال البته در فیلم سینمایی «پسرکشی» جدیدترین ساخته محمدهادی کریمی به ایفای نقش پرداخته ام، در این فیلم با ژاله صامتی و نسیم ادبی همبازی هستم و احتمال می دهم اثر خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top