تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/07/25 - 00:32
کد خبر: 331743

محمدحسن انصاری‌فرد:

موضوع شکایت برانکو فعلا منتفی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وب سایت نود، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار نود، در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه و همچنین درخواستش از هواداران پرسپولیس صحبت کرد.

*روند تمرینات تیم با بازگشت کالدرون از سر گرفته شد و این تیم خود را برای دیدار با پیکان آماده می کند.

خوشبختانه جو بسیار خوبی بر تیم حاکم است. تمرینات زیر نظر کالدرون پیگیری می شود. در جلساتی که با او داشتیم او هم از شرایط تیم راضی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. متاسفانه در بازی های قبلی ما با وجود برتری فیزیکی و فنی که نسبت به رقبایمان داشتیم نتیجه بعضی بازی ها بعضا خوب نشد ولی امیدوارم روند به رشد ما ادامه داشته باشد و اگر مشکل گلزنی ما حل شود پرسپولیس روی ریل اصلی خودش قرار می گیرد. بسیار امیدواریم که از بازی پیکان این اتفاق آغاز شود.

*ظاهرا هیات مدیره این ماموریت و این اختیار را به شما داده اند که شما بتوانید در مورد مسائل فنی با کالدرون گفتگوهایی داشته باشید. برای اینکه آن تجربه تلخی که در تیم ملی امید هم روی داد و بین نظارت و دخالت در امور فنی مرزبندی دقیقی ترسیم بشود چه تدبیری اندیشیده اید؟

نه، هیات مدیره دخالتی ندارد و خود من هم دخالت نمی کنم. امور فنی کاملا برعهده سرمربی تیم است و همه مسائل فنی در حوزه مدیریتی او است. بحث هایی هم که با آقای کالدرون مطرح می کنیم سعی میکنیم اختباراتی که در حیطه وظایف ایشان است بدون دخالت پیگیری شود. فقط ممکن است مسائلی راجع به بازیکنان یا مسائل جانبی تیم داشته باشیم. هیچگونه بحث دخالت در کار سرمربیگری مطرح نیست چرا که اعتقاد داریم تصمیم گیرنده نهایی در امور فنی آقای کالدرون است.

*پیشکسوتان باشگاه در خصوص روند تیم معمولا اظهارنظرهایی دارند. مثلا آقای پیوس اخیرا حمایت خوبی از علیپور داشتند و از هواداران خواستند به او فرصت دهند. آقای پروین هم در مصاحبه هایی که داشتند یک مقدار ابراز نگرانی کردند. چطور ارزیابی می کنید این مصاحبه هایی که از سر دلسوزی مطرح می شوند...

اولا از همه پیشکسوتان تشکر میکنم. خداراشکر پیشکسوتان ما حمایت خوبی از باشگاه و کادرفنی و بازیکنان دارند. همانطور که شما گفتید اگر مسئله ای را هم مطرح می کنند از سر دلسوزی است. به هر حال آنها هم نقطه نظراتشان را مطرح می کنند و فکر میکنم کالدرون همه اینها را رصد می کند و اگر قابل استفاده باشد استفاده می کند. 

*آقای انصاری فرد اینکه گفته می شود هنوز سایه برانکو به نوعی بالای سر این تیم است را شما قبول دارید؟ به هر حال در بحث هایی که در مورد پرسپولیس می شود رگه هایی از اسم ایشان هست اما در مقابل شما هم اعلام کرده اید تا روزی که کالدرون در این تیم مشغول کار است حمایت کاملی از او خواهید داشت. 

من به هواداران عزیزمان اعلام میکنم که مطرح کردن بحث های اینچنینی واقعا به ضرر تیم است. در کوچه و خیابان هم گهگاه چنین حرفهایی را از هواداران می شنویم اما عاجزانه از آنها می خواهم چنین حرفهایی که به صلاح تیم و باشگاه و سرمربی نیست را مطرح نکنند. برانکو برای ما تمام شده است، ما الان با کالدرون قرارداد داریم و باید از ایشان حمایت کنیم.

این موضوعات را باید از تیم و باشگاه دور کنیم. هواداران ما باید الان در مورد مسائل و حواشی که اطراف تیم ایجاد می شود از طریق مختلف، فقط در راستای حمایت از تیم حرکت کنند. زمان برانکو هم این اتفاق افتاد و وقتی تیم دوم شد با تشویق و حمایت هواداران او موفق شد نتیجه بگیرد. این داستان الان دارد برای آقای کالدرون تکرار می شود و ما انتظار داریم همان رویکرد را هوادارانمان داشته باشند.

از لحاظ معرفتی هم که نگاه کنیم یک مربی آمده با ما قرارداد بسته به پشتوانه هواداران و باشگاه، و راه و رسم مردانگی و معرفت نیست که یک سری مسائل دیگر را مطرح کنیم که ایشان تصعیف شود. معرفت ایجاب می کند ار مربی دلسوزمان که شبانه روز دارد کار می کند و من خودم به کارش نظارت دارم و مبینیم حمایت کنیم.

*بحث مذاکره با نماینده برانکو در مورد قرارداد و بدهی ایشان به کجا رسید؟

ما پیشنهادمان را داده ایم و آنها هم همینطور. 

*قرار است بدهی ایشان تقسیط شود ؟ 

نه. یک سری صحبت هست که آن را باز نمی کنیم. از لحاظ مالی مشکلی نداریم و پیشنهادی که داشتیم را دادیم و قرار شد او بررسی کند و جواب بدهد. 

*پس موضوع شکایت از طرف ایشان کنسل شده است؟

فعلا کنسل است. اگر به توافق نرسیم شاید یک مسیر دیگری دوباره شروع شود ولی ما امیدواریم این توافق حاصل شود. 

*وضعیت پرداختی به بازیکنان چطور است؟

بخشی را پرداخت کرده ایم و خبرهای خوبی را در آینده به هوادارانمان اعلام می کنیم. این خبرهای خوب هم برای بازیکنان است هم هواداران. 

*و سوال آخر در مورد بیرانوند. ظاهرا قرار بود قراردادش تمدید شود و در صورت لژیونر شدن پرسپولیس هم منتفع شود از انتقال او...

بله. ما یک توافقی چند هفته پیش انجام دادیم که برای بعد از بازی با بحرین فرصتی پیدا شود و بیرانوند بیاید و قراردادش را تمدید کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top