تاریخ انتشار: شنبه 1398/07/27 - 17:21
کد خبر: 331907

غربگرایانی که روی ماکیاول را سفید می‌کنند

هر چه می‌خواهند و در هر کجا که می‌خواهند می‌نویسند و هر چه می‌خواهند می‌گویند و از این محفل به آن محفل می‌روند و از این دانشگاه به آن کلاس و بعد چشم در چشمت از سانسور حرف می‌زنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «کمیل خجسته» در واکنش به نوشته اخیر «سعید شریعتی» با عنوان «مضمونی برای انتخابات یازدهم» که در آن با اشاره به سخنان روز چهارشنبه «روحانی» در دانشگاه تهران، ضمن ارائه فهرستی از بلاتکلیفی‌های ۴۰ ساله، طرح خروج از این بلاتکلیفی‌ها را مضمونی برای انتخابات دوره یازدهم مجلس جهت کسب رای توسط اصلاح‌طلبان می‌شمارد، نوشت:

به همین وضوح و روشنی، چشم در چشم می اندازند از خاطرات زشتشان با افتخار می‌گویند و اعلام می‌کنند که برای قدرت حاضر هستند هر کاری بکنند آنچنان که رقیب را چنان منکوب و تخریب کنند که به قولشان حریف "منزوی" شود. 

آنقدر راحت برای رسیدن به قدرت به هر وسیله ای رهنمود ارائه می‌دهند که روی ماکیاول سفید می‌شود.

جالبست که اینان هر چه می‌خواهند و در هر کجا که می‌خواهند می‌نویسند و هر چه می‌خواهند می‌گویند و از این محفل به آن محفل می‌روند و از این دانشگاه به آن کلاس و بعد چشم در چشمت از سانسور حرف می‌زنند.

جالبست که اتفاقات ناگوار و سطح ناکارآمدی در شورای شهر و شهرداری های بدون نظارت استصوابی هر روز مردم را بیشتر ناراحت می‌کند و اینان به آن حمله می‌کنند.  هشت سال اینان، تک گزینه با شعار تعامل با دنیا هر دری را که خواستند زدند. ماه ها کشور را علاف غرب کردند(که بعدا معلوم شد منظورشان از تعامل با دنیا چند کشور محدود بود) با هر که خواستند گفتگو کردند و نتیجه اش آن شد که آقای ظریف از پایان صبر راهبردی ایران خبر داد.

اینان تولید ملی و خودکفایی را به همین سادگی و با اعتماد به نفس به سخره می‌گیرند که کسانی هستند که در سالهای قاجاری همین تزها را برای نفت دادند که این مایع بدبوی عفن را به ما چه کار؟! بدهیمش به غرب و الباقی ماجرا...

آقایان و خانمهای محترم، اینان غربگراها هستند. آنقدر به سلامت صندوق های رای اطمینان دارند که از حالا فعالیت انتخاباتی خود را برایش آغاز کرده اند اما به وقتش هم به آن صندوق امانت دار حمله می‌کنند.

نگاه اینان به مردم، به رای مردم، تخصص اینان برای دوقطبی سازی های امتحان پس داده و شکاف سازی اینان بین صف ملت برای رسیدن به قدرت را مرور کنید.

بعد از این همه تجربیات مهم هشت سال اخیر بازهم درشان بر روی همان پاشنه می‌چرخد. بلاتکلیفی خودشان در مقابل غرب را به پای ملت می‌گذارند.

اینان غربگراها هستند.

پی نوشت: آن چیزی که بین عمودها و ستونهای تا کربلا وادارم کرد این ها را بنویسم متن نبود، مضمون متن بود که به ملت ایران اینقدر تحقیرآمیز نگاه می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top