تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/08/02 - 12:31
کد خبر: 332559

تهران سردتر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها همچنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد اما این شرایط جمعه شب و روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور شدت خواهد یافت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امین حسین نقشینه روز پنجشنبه به ایرنا افزود: در دو روز آینده بر روی مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز ، سواحل شمالی کشور ، بخش‌هایی از جنوب غرب، مرکز و شمال شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: این شرایط جمعه شب و شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب برای جنوب غرب، مرکز و شمال شرق کشور بارش‌های بیشتری خواهیم داشت و یکشنبه همچنان بارش‌ها در این مناطق تداوم دارد البته با شدت کمتری نسبت به شنبه خواهد بود ضمن اینکه روز یکشنبه برای بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده باران آغاز می‌شود و دوشنبه بارش‌ها به بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق محدود خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شنبه و تا دوشنبه شاهد بارش برف بر روی ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های تهران، البرز و اردبیل خواهیم بود همچنان جاده چالوس نیز برفی خواهد شد.

وی گفت: شنبه و یکشنبه در غرب و جنوب غرب کشور ۴ تا ۶ درجه کاهش دما رخ می‌دهد.

تهران سردتر می‌شود
نقشینه افزود: آسمان تهران امروز بعدازظهر افزایش ابر، بارش باران پراکنده گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و طی سه روز آینده نیز گاهی رگبار و رعد و برق همراه با بارش باران پیش‌بینی شده است، روند دمایی تهران نیز کاهشی است به طوری که بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۱، فردا جمعه ۱۸ و شنبه ۱۶ درجه بالای صفر خواهد شد، کمینه دمای امروز تهران نیز ۱۲ درجه بالای صفر بود.

وی گفت: شهرکرد با دمای ۱ درجه بالای صفر، بیرجند ۵، زنجان ۶ درجه بالای صفر و بندرعباس با ۳۷ درجه و اهواز با ۳۶ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کاهش دما در شهرهای زیارتی عراق
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: شهرهای کربلا، بصره، نجف و کاظمین امروز بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و کاهش دمای ۶ تا ۷ درجه‌ای خواهند داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top