تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/08/05 - 23:28
کد خبر: 332898

طلب حلالیت و بخشش برای روح‌الله زم

پدر روح الله زم تاکید کرد: بر خود لازم می‌دانیم از همه اشخاص حقیقی و حقوقی که ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌وکتاب، مفتضح و بی‌اخلاق «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، عذرخواهی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمدعلی زم پدر روح‌الله زم مدیر دستگیر شده کانال آمدنیوز، در واکنش به دستگیری فرزندش بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه خطاب به ملت بزرگ، آزاده و همیشه سرافراز ایران آمده است: فارغ از آنکه خداوند منّان و حنّان سرنوشت آینده مکتوم «روح‌الله زم» را چه نوشته و چه روزی‌ای را برایش مقدّر کرده باشد، ما اعضای خانواده، رهاسازی او را از سیاهچاله‌های دروغ، خیانت، انحراف و فریب دریوزگان ضدّ انقلاب و دشمنان اسلام و ایران، ارج نهاده و آن را نشان مِهر و رحمت دیگری از سوی حضرت رب‌العالمین، به روح‌الله و خود می‌دانیم. بازگرداندن روح‌الله به بهانه و انگیزه زیارت موالیان(ع) و ملاقات با مرجعیت شیعه سرزمین عراق و سپس انتقال او به ایران عزیز را، برگ دیگری از برکت خداوندی در حق او و خویش پنداشته و آن را نشانی از صفای باقیمانده، طینت پاک، فطرت نیالوده و رسوب‌نیافتگی زنگارهای دنیازدگی و برخی اتهام‌های منتسب در وجود او، دانسته و بابت نعمت سلامت و بازگشت او، سر و سجده به آستان بیکران حضرت کریم ارباب می‌ساییم!

این بیانیه می‌افزاید: این رخداد، مصداقی بود از مفهوم عمیق هدایت الهی و مظهری از قادریت حضرت متعال بر همه کائنات و نشانی از اعجازگونگی «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» و تفوّق «یَدُ‌ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» بر صورت چروکیده و سیرت زشت و سیاه استعمار و استکبار، که از آستین پرصلابت سپاه عزیزمان بیرون آمده است! که به پاس شکرانه آن، ان‌شاء‌الله چهره همه منافقان، منحرفان، نفوذی‌ها و نمکدان‌شکن‌های تنیده در پیکره نظام مقدس که اسبابِ فریبِ فرزندانِ ساده‌دل و سهل‌انگاری چون فرزند ما و تحریف حقایق و انکار خدمات جمهوری اسلامی را فراهم ساخته‌اند، آشکار خواهد شد!

در بخشی از این بیانیه امده است: برخلاف ادعای قصه‌پردازان دروغگو، هیچ‌یک از اعضای خانواده در تمهید شرایط و مقدمات سفر و دستگیری روح‌الله مشارکت نداشته اما همه ما، خاضعانه بر خود لازم می‌دانیم که نسبت به الطاف و راهبری‌های رهبرِ همیشه‌بزرگوار و فرزانهٔ خود و عزیزان زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکر باشیم و از حضرت ایشان و سپاه محترم و همه اشخاص گرامی حقیقی و حقوقی که در یکی دو سال اخیر، ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌وکتاب، مفتضح و بی‌اخلاق «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، به سهم خود، عذرخواهی نموده و از همه بزرگواران برای روح‌الله زم، طلب بخشش و حلالیت کنیم. در عین حال امیدواریم با گفتن حقایق، تحول واقعی روحی و توبهٔ روح‌الله به درگاه حضرت ربوبیّت، کرده‌های ناهنجار و گفتارهای ناصواب او جبران گردد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top