تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/08/08 - 10:32
کد خبر: 333170

قشم زیستگاه بزرگترین کروکودیل ایران

علاقه مندانی که قصد سفر به جزیره قشم را دارند این نکته را در نظر داشته باشند که بهترین زمان سفر به جنوب کشور فصل زمستان می باشد چرا که به سبب نزدیکی این مناطق به خط استوا از آب و هوای گرمی برخوردارند و در زمستان آب و هوای مطلوبتری دارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: قشم به عنوان یکی از جزیره های دیدنی ایران توانسته جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای دهد و سالانه سیل عظیمی از توریستان و گردشگران را به سوی خود روانه می کند، جزیره قشم پر از شگفتی هاست و به همین سبب تور قشم لحظه آخر به یکی از پر طرفدارترین تورهای مسافرتی ایران بدل گشته است.

قشم زیستگاه بزرگترین کروکودیل ایران

یکی از دیدنی های جزیره قشم پارک کروکودیل قشم می باشد که در زمستان سال 1389 با 8 کروکودیل از مالزی شروع به کار کرد و رفته تعداد آن ها افزایش یافت، این پارک اولین پارکی در خاورمیانه می باشد که در جهت پرورش و نگهداری تمساح تلاش می کند، در حال حاضر حدود 100 کروکودیل در پارک کروکودیل قشم زندگی می کنند و زیستگاه بزرگترین کروکودیل ایران نیز این پارک می باشد، این کروکودیل دارای 4 متر طول و حدود 350 کیلوگرم وزن می باشد، همچنین این کروکودیل با 26 سال سن مسن ترین کروکودیل ایران نیز به شمار می آید، جالب است بدانید کروکودیل ها بین 70 تا 80 سال عمر می کنند.

قشم زیستگاه بزرگترین کروکودیل ایران

بد نیست بدانید که بزرگترین کروکودیل دنیا به نام لولانگ در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است چرا که این کروکودیل طولی بالغ بر 7 متر دارد و وزن آن نیز به 1080 کیلوگرم می رسد. در پارک کروکودیل قشم علاوه بر کروکودیل ها حیوانات و جانداران دیگری همچون طاووس، بلدرچین، مرغ شاخدار، مرغ مینا، عقاب، راسو، مار پیتون و دیگر حیوانات نیز نگهداری می شوند، کسانی که قصد بازدید از این مجموعه دیدنی را دارند باید بدانند که این پارک در روزهای عادی از ساعت 8 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 22 میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان می باشد.

قشم زیستگاه بزرگترین کروکودیل ایران

علاقه مندانی که قصد سفر به جزیره قشم را دارند این نکته را در نظر داشته باشند که بهترین زمان سفر به جنوب کشور فصل زمستان می باشد چرا که به سبب نزدیکی این مناطق به خط استوا از آب و هوای گرمی برخوردارند و در زمستان آب و هوای مطلوبتری دارند، گردشگرانی که با تور کیش به جنوب ایران سفر کرده اند نیز می توانند برای بازدید از این پارک خود را به راحتی به جزیره قشم برسانند، لازم به ذکر است سایت لحظه آخر برای سفر در فصل تابستان استفاده از تور مشهد را پیشنهاد می دهد چرا که این فصل بهترین زمان برای سفر به مشهد می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top