تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/08/08 - 21:36
کد خبر: 333232

مدیر جهاد کشاورزی مازندران بازداشت شد؟

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از تایید بازداشت یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی در مازندران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سید یونس حسینی عالمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.

وی افزود:  یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.

عالمی گفت: مواردی مانند تضییع اموال دولتی به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال، اختلاس ۱۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و ارتشا ۱۸۳ میلیون ریال از جمله موارد اتهامی فرد مذکور بوده است.

وی بیان کرد: این مدیر استانی جلب و پرونده وی به یکی از شعبات بازپرسی دادسرای مرکز استان ارجاع شده است.

دادستان مرکز مازندران ادامه داد: پرونده فوق الذکر از سوی سازمان بازرسی مازندران مورد پیگیری قرار گرفت و پس از ارجاع به مراجع اطلاعاتی و بررسی کارشناسان، با تایید اتهامات عنوان شده، دستور جلب ابتدایی از سوی مقام قضایی صادر شد.

خبر دیگر اینکه رئیس کل دادگستری استان مازندران روز گذته از دستگیری ۵ مدیر متخلف در شهرستان نور خبر داده بود و افزود: حکم قطعی مسئولان اداری شهرستان نور از جمله فرمانداری، بخشداری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن که با اخذ، پرداخت رشوه و دریافت‌های غیرقانونی و غیرمشروع از افراد متقاضی دریافت مجوز ساخت و تغییر کاربری، مبادرت به تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز می‌کردند، صادر شده است.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار دادستان شهرستان نور و همکاری و پیگیری سربازان گمنام امام زمان(عج)، در شناسایی افراد خاطی افزود: با تلاش، سرعت و دقت در رسیدگی همکاران قضایی شعب رسیدگی کننده در این پرونده، هفت نفر به جزای نقدی جمعا به میزان بیش از ۳۶ میلیارد ۱۵۲ میلیون ریال و تحمل ۲۵ سال حبس و انفصال موقت از خدمات دولتی و تحمل ضربات شلاق محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: علی‌اکبر مرزی رئیس سابق شورای شهر نور و عضو فعلی شورای هندومرز و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری نور، فضل‌الله حسینی‌پور  بخشدار وقت مرکزی نور، ایرج قلی‌پور بازنشسته بخشداری و مشاور بخشدار، حسین خاکپور رئیس سابق  جهاد کشاورزی، مجید قربانی کارشناس بنیاد مسکن، بیت‌الله کلارستاقی (کارچاق‌کن) و علی کلارستاقی (کارچاق‌کن) محکومان این پرونده هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top