تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/11 - 22:03
کد خبر: 333544

دیدار دانشجویان یزدی با نماینده ولی فقیه استان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در دیدار با آیت الله ناصری گفت: در دانشگاه فرهنگیان که محل بسترسازی فرهنگی است، مسئولان به جای حمایت، بودجه فرهنگی دانشگاه را محدود و حتی مسدود می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان یزد با نماینده، ولی فقیه در استان؛ آیت الله ناصری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار علی خیراندیش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان یزد وظایف خطیر دانشگاه فرهنگیان و رسالت سنگین این دانشگاه انسان ساز را یاد آور شد و افزود: فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد حول محور این سخن مقام معظم رهبری که جنگ در عرصه تعلیم و تربیت را جدی بگیرید، قرار می‌گیرد.

علی خیراندیش اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در ابتدای تابستان را تا کنون به محضر آیت الله ناصری ارائه کرد و همچنین از آمادگی این مجموعه جهت اطلاع رسانی و بصیرت دهی در مسائل آموزش و پرورش استان و کشور در پیش از خطبه‌های نماز جمعه خبر داد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: در دانشگاه فرهنگیانی که محل و بستر فرهنگ سازی‌هاست، به جای حمایت، بودجه فرهنگی دانشگاه را محدود و حتی مسدود می‌کنند.

در ادامه دیدار پورقیومی، دبیر قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد و عضو شورای صنفی رفاهی گوشه‌ای از مسائل، مشکلات و دغدغه‌هایی نظیر اعلام وضعیت پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان یزد (ساختمان قدیمی و‌۵۰سال ساخت پردیس برادران و موقعیت نامساعد جغرافیایی پردیس خواهران و عدم حمایت مسئولین در جابه جایی آن، سنگ اندازی‌های وزارت علوم در راه دانشگاه فرهنگیان نظیر عدم مجوز استخدام هیئت علمی متهعد، کارآمد و انقلابی برای دانشگاه فرهنگیان و عدم تخصیص سرانه غذایی مصوب وزارت علوم برای دانشجو معلمان)، از دیگر مواردی بود که دبیر قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد به آن‌ها اشاره کرد و خواستار حل و فصل هرچه‌سریع‌تر آن‌ها شد.

در پایان جلسه آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد گفت: حتی بسیار قبل‌تر از تاسیس دانشگاه فرهنگیان، ما‌ها دغدغه‌ی چگونگی اداره شدن آن را داشتیم، بار‌ها به خدمت مقام معظم‌رهبری رسیده ام و صحبت‌ها و مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان از جمله دغدغه‌های دانشجویان را به سمع و نظر ایشان رسانده ام. خوشحالم از آنکه شما معلمان جوان دغدغه مندید. این شما‌ها هستید که باید در مساله پرورش و آموزش، خصوصا پرورش دینی، اعتقادی نسل جوان کشور ایفای نقش کنید. دغدغه‌ها و مسائلی که مطرح کردید با شخص استاندار (رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان یزد) درمیان خواهم گذاشت و پیگیری خواهم کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top