تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/11 - 23:48
کد خبر: 333562

استقبال بیش از ۴۰۰۰ دانشجوی دانشگاه یزد از جشنواره‌های ورزشی

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد گفت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تعداد ۴۴۶۱ نفر از دانشجویان در دوره‌های آموزشی فوق برنامه و جشنواره‌های ورزشی دانشگاه شرکت کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فرزاد فیضی‌فر، رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون فضا‌های ورزشی این دانشگاه گفت: دانشگاه یزد دارای ۵۵۰۰ متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده و ۱۰۰۰۰ متر مربع فضای روباز ورزشی بوده (در حال بهره برداری) که فضا‌های سرپوشیده آن شامل ۱۲ سالن و اتاق تندرستی می‌باشد. از جمله آن‌ها ۲ سالن ورزشی ورودی چند منظوره، سالن‌های ژیمناستیک، تنیس روی میز، رزمی و کشتی، استخر شنا و اتاق‌های تندرستی و بدنسازی و اماکن روباز شامل ۸ زمین ورزشی است که از جمله آن‌ها زمین‌های والیبال ساحلی دختران و پسران، فوتبال ساحلی، محوطه بدنسازی پارکی دختران و پسران و زمین‌های ورزشی چند منظوره دختران و پسران می‌باشد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد در خصوص مکان‌های ورزشی در دست احداث دانشگاه افزود: زمین چمن فوتسال (مصنوعی)، پیست اسکیت و دوچرخه سواری خانم‌ها و آقایان، پیست دوومیدانی و زمین چمن فوتبال (طبیعی) نیز در حال احداث است.

وی در خصوص دستاورد‌های ورزشی دانشگاه گفت: حضور تیم‌های ورزشی دانشگاه در لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور در بخش آقایان و در رشته‌های دوومیدانی، بدمینتون و تنیس روی میز و راه یابی تیم بدمینتون دانشگاه یزد در جمع ۴ تیم برتر کشور، کسب مقام هفتم در چهاردمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور از بین ۱۱۳ دانشگاه شرکت کننده، کسب مقام اول تیمی در رشته دوومیدانی پسران و دوم تیمی شطرنج دختران در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، کسب رتبه‌ برگزیده‌ اول اولین جشنواره‌ی ورزش همگانی دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه یزد و حضور در چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور از دستاورد‌های ورزشی دانشگاه یزد می‌باشد.

فیضی‌فر اولویت استفاده از اماکن ورزشی دانشگاه را برای دانشگاهیان دانست و در ادامه افزود: این فضا‌ها در زمان‌های مازاد و بدون استفاده در اختیار سایر بخش‌ها نیز قرار می‌گیرد.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته (۹۸-۹۷) تعداد ۴۴۶۱ نفر از دانشجویان در دوره‌های آموزشی فوق برنامه و جشنواره‌های ورزشی دانشگاه شرکت کردند و همچنین به غیر از جشنواره‌های ورزشی و دوره‌های آموزشی دانشجویان نیز استقبال خوبی از کلاس‌های فوق برنامه (غیر آموزشی) از جمله شنا، اتاق‌های تندرستی و همایش‌های کویر نوردی داشته اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top