تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/08/12 - 01:40
کد خبر: 333572

اخطار تشکل‌های دانشجویی مشهد به‌ حرمت‌شکنان

دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه‌ای به حرمت‌شکنان و دروغگویان اخطار دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه‌ای به حرمت‌شکنان و کسانی که به رهبر انقلاب دروغ می‌بندند، اخطار دادند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

انقلاب اسلامى، در جهان ظلمانى، نوید حاکمیت الهى را براى مسلمانان مظلوم به ارمغان آورد، فرهنگ و مبانى این نهضت فراگیر، به برکت اندیشه‌هاى تابناک فقیهى وارسته از دودمان پاک نبوى(صلی الله علیه و آله و سلم) شکل گرفت که پایه‌گذار نظامى نوین در معادلات جهان گردید.

ولایت فقیه، با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامى و میراث گران بهاى امام راحل(ره) یکى از مردمى‌ترین نظام‌هاى سیاسى است که کارایى خود را در عرصه‌هاى گوناگونِ مبارزه و سازندگى و در اداره کشور و مواجهه با مسائل جهانى، به منصه ظهور رساند و ملت بزرگ ایران، با شناخت و درک اهمیت حیاتى این محور و تکیه بر آن، ضمن حفظ اصول و ارزش‌ها و آرمان‌ها، توانست وحدت و همبستگى و عزت و اقتدار ملى خود را در جبهه جهاد و صلح و سازندگى، به نمایش بگذارد.

اگر نبود این پربرکت ترین دست آورد استمرار  انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی است که یک چله‌ پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده، با وجود برخی دولت مردان خسته و ناتوان هیچ موقع ممکن نبود.

دولت مردانی که از روی استیصال بارها جام زهر را در مقابل روی رهبرشان گرفته‌اند چه نابخردانی که در سال 67 جام زهر قطعنامه نوشاندند و چه ناکسانی که مانند کودکان خردسال لجباز و نادان در مجلس ششم مذاکره با آمریکا را آرمان خود کرده و نامه جام زهر را برای امام خامنه‌ای(مد) فرستادند، مذاکره‌ای با دشمن که جز نابودی ثمری ندارد!

امثال اینان همواره در طول تاریخ بوده‌اند و هستند چه قبل از انقلاب مانند ماجرای کیف انگلیسی و چه بعد از آن، کسانی که سعادتشان را امور دنیایی می‌بینند و هدفشان ابتدا سود و زیان دنیوشان است و این در زندگی اشرافیشان تجلی پیدا کرده است، هر کجا که منفعتشان باشد همانجا هستند و هرکاری که به نفعشان باشد روی همان پافشاری می‌کنند، جزء ضعف و استیصال در وجودشان نیست، کسانی که با دیدن کدخدا از روی ترس بی‌جا در پی سر خم کرده و کرنش می‌کنند، چه نادانانی که فراموش کردند، ید الله فوق ایدیهم و هرکس که با این دست و بیرق باشد و از آن و اولیایش فرمان ببرد همواره در اوج شکوه و عزت باشد.

حال این عده که شکوه و عزت ملت شریف و مسلمان برایش اهمیتی ندارد، در حال توطئه چینی برای خوراندن جام زهر دیگری به ولی(مد) هستند، کسانی که خود را همه چیزدان می‌دانند بی‌چشم رویی را به حدی رساندن که از دروغ بستن به معظم له هم دریغ نکردند، به اختیارات قانونی اماممان که باید بالاتر از این نیز باشد بارها اعتراض کرده و می‌کنند و از توهین‌ها و تشویش اذهان دست برنمی‌دارند.

ما دانشجویان مسلمان به شما اخطار می‌کنیم دیگر این بی‌حرمتی‌ها را تاب نمی‌آوریم و با اقدامات انقلابی و ذیل پرچم شرع و قانون جلوی شما خواهیم ایستاد.

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد
کانون جامعه دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد
کانون مهدویت دانشگاه پیام نور مشهد
کانون عفاف و حجاب دانشگاه پیام نور مشهد
کانون اقامه نماز دانشگاه پیام نور مشهد

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top