تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/13 - 22:45
کد خبر: 333836

فراموشی وعده‌ها در دانشکده کشاورزی مشگین شهر

دانشکده کشاورزی مشگین شهر به دلیل کمبود فضای آموزشی و امکانات دانشگاهی و اشتراک با مدرسه متوسطه اول یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان، مشکلات زیادی را برای دانشجویان ایجاد کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، مدتی است دانشجویان قرارگاه شهید احمدی روشن مشگین شهر طی نامه‌هایی به مسئولان این شهرستان، از آنان برای حضور در این دانشکده و مشاهده مشکلات دانشجویان دعوت کرد.

دعوت اول از مسئولان این شهرستان به طور کامل بی پاسخ ماند، اما در دومین بار از امام جمعه مشگین شهر، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشدار بخش مرکزی آن، روسای اداره راه و شهرسازی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان دعوت شد تا با حضور در این دانشکده از نزدیک با مشکلات آن آشنا شوند؛ که از سوی حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین؛ محمد پورمند، فرمانده سپاه بسیج شهرستان مشگین شهر و فتاحی، رئیس مسکن و شهرسازی این شهرستان به دعوت دانشجویان پاسخ داده شد.

دانشجویان در این جلسه به بیان مشکلات دانشکده کشاورزی مشگین شهر پرداختند. آنها عنوان کردند که این دانشکده زیرمجموعه دانشگاه محقق اردبیلی است و شامل ساختمانی می‌شود که به طور مشترک دانش آموزان دوره اول متوسطه در دهستان نصرآباد در این ساختمان تحصیل می‌کنند. کمبود فضای آموزشی و امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و نمازخانه به صورت مشترک بین دانشجویان و دانش آموزان استفاده می‌شود.

پیش از این نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان قول‌هایی برای تکمیل ساختمان جدید دانشکده در مسیر جاده فرعی قره درویش داده بودند که اجرایی شدن آن با، اما و اگر‌هایی روبه رو است.

با این حال یکی از اعتراضات دانشجویان این دانشکده این است که با وجود کمبود کلاس و امکانات، دو رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی ارشد به این دانشکده افزوده شده است.

حجت الاسلام باوقار هم در این جلسه در خصوص مطالبات دانشجویان گفت: جلسه در راستای حل مشکلات دانشکده کشاورزی با همدلی مسولین شهرستان دور از انتظار نیست.

امام جمعه مشگین شهر حساسیت خود را در خصوص حل مشکلات این دانشکده در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرده وافزود: خواسته به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که دانشجو مطالبه گرباشد و مسئولیت و مدیریت آینده کشور نیز دست دانشجویان خواهد بود با آگاهی و بصیرت افزایی به لحاظ علمی و کرسی آزاد اندیشی مطالبه گری در جهت رفع نواقص احتمالی محیط دانشگاه از مسولین مطالبه گری کنند.

وی تصریح کرد:فضا سازی در محیط علمی دانشجویان را مشتاق می‌کند، ولی محیط دانشکده کشاورزی مناسب و درشان اساتید و دانشجویان نیست.

باوقار بیان کرد: کوتاهی مسئولان قبلی و فعلی چه در گذشته وحال باعث فراهم شدن مشکلاتی در مراکز آموزشی شده است و از طرفی آموزش وپرورش با کمبودفضا روبرو هستند و مسولین شهرستان به نحوی این مساله را باید حل کنند نامهربانی مسولین استان با این مسائل به دادن وعده‌های کذایی و بهانه‌های وماهی منجر شده و دانشجویان متضرر شده اند و سهم شهرستان مشکین شهر باید باقدرت و قوت بیشتر پیگیری وحل شود.

در این جلسه فرماندار مشگین شهر، بخشدار مرکزی این شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور نیافتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top