تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/18 - 00:48
کد خبر: 334192

اولین خطبه امام جمعه جدید ساری

امام جمعه جدید ساری با بیان اینکه امیدوارم ادامه دهنده راه گذشتگان و تحکیم ولایت در استان باشم، گفت: از استقبال مردم ساری از اینجانب قدردانی می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت شما مردم ولایتمدار باشم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در نخستین سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه خود در جمع نمازگزاران مرکز استان مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری اظهار کرد: آن‌چیزی که موجب نجات انسان در دنیا و آخرت می‌شود، تقوای انسان است و بیاییم خودمان را با تقوا از عذاب جهنم نجات و رهایی ببخشیم.

از استقبال مردم ساری از اینجانب قدردانی می‌کنم

امام جمعه جدید ساری با بیان اینکه امیدوارم ادامه دهنده راه گذشتگان و تحکیم ولایت در استان باشم، افزود: از استقبال مردم ساری از اینجانب قدردانی می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت شما مردم ولایتمدار باشم.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام رشد و تعالی انسان را در گرو تقوا و توجه به آخرت دانستند، تصریح کرد: در آستانه برگزاری نخستین نماز جمعه توسط پیامبر گرامی اسلام قرار داریم و به همین مناسبت خود و شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم.

ضرورت توجه به فرمایشات رهبری در اداره کشور

وی بر ضرورت توجه به فرمایشات رهبری در تمامی امور اداره کشور تاکید کرد و افزود: هرکجا که مسؤولان فرمایشات رهبری را گوش کردند موفق شدند و هرکجا تعللی کردند کشور دچار مشکل شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم که این مسؤولیت مهم را به بنده اعطا کردند و امیدوارم شرمنده شهدا، خانواده شهدا، رهبر عزیز و مردم ولایتمدار استان مازندران نشوم.

محمدی‌لائینی با آرزوی سلامتی برای آیت‌الله طبرسی خاطرنشان کرد: روحیه آیت‌الله طبرسی وحدت‌بخشی و تحکیم ولایت در استان مازندران بوده است.

از جریان انقلابی و جوانان مومن حمایت کنم

وی با بیان اینکه از استقبال پرشور مردم ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری شرمنده شدم و از همه شما قدردانی می‌کنم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی که به بنده اعطا کردند از مردم ولایتمدار مازندران قدردانی کردند و به بنده تاکید کردند از جریان انقلابی و جوانان مومن حمایت کنم و بنده نیز از جریان مومن و انقلابی استان حمایت خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مردم و مسؤولان از نصب بنرهای تبریک خودداری کنند، خاطرنشان کرد: از آنهایی که برای بنده بنر تبریک نصب نکردند، بیشتر قدردانی می‌کنم.

تلاش برای ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی

محمدی‌لائینی با بیان اینکه به دنبال این هستم تا آسیب‌های اجتماعی استان را با کمک مسؤولان کاهش و ریشه‌کن کنیم، بیان کرد: بنده سمت اجرایی ندارم اما با مسؤولان اجرایی، نظامی و قضائی استان تعامل و توافق خوبی را برای تحقق چشم‌انداز خودم خواهم داشت.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه مهمی است و چشم‌انداز بنده با این بیانیه تحقق خواهد یافت، تصریح کرد: برای اینکه انقلابی بمانیم باید به مسئله تولی و تبری توجه کنیم.

امام جمعه ساری گفت: مردم شریف مازندران نسبت به ولایت امر، مطیع رهبر معظم انقلاب هستیم و نسبت به مستکبران جهان و آمریکای جنایتکار ابراز بیزاری و نفرت می‌کنیم.

استقبال مردم ساری از نماینده جدید ولی فقیه در مازندران 

مراسم استقبال از حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدباقر لائینی سومین نماینده ولی فقیه در مازندران و امام‌جمعه جدید ساری امروز جمعه ۱۷ آبان ماه با حضور مردم و مسئولان از گلزار شهدای ساری به سمت مصلای امام خمینی مرکز مازندران برگزار شد؛ امام جمعه ساری در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری حاضر شد و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top