تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/18 - 13:28
کد خبر: 334242

انتخاب بهترین سایت مشاغل ایران، جهت تبلیغات اینترنتی کسب و کار

سایت مشاغل ایران نماینده آرزوهای بلندپروازانه ماست تا بتوانیم به یک¬باره محدودیت مکان و زمان تبلیغ را برداریم و با حداقل هزینه اشتراک سبب پیشرفت شغلی برای هر کسی شویم. تفاوتی نمیکند در کدام شهر باشد دیگر تنها پایتخت نشین شدن کمک نمیکند موفقیت در کسب و کار اتفاق بیفتد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سایت مشاغل ایران با هدف تشکیل یک بانک اطلاعاتی کامل و جامع جهت رونق مشاغل راه­اندازی شد. ما با رصد بانکهای اطلاعاتی که موجود بود به این نتیجه رسیدیم باید سامانه­ای را راه­اندازی کنیم که بتواند همه مشاغل ایران را در تک تک شهرستانها پوشش دهد. بسیاری از سایتهای همکار که ­به ­عنوان سایت اطلاعات مشاغل و یا سایت تبلیغات مشاغل تاسیس شده­اند مشکلاتی را دارند که سبب میشود خدمات­رسانی به طور کامل انجام نشود؛ لذا عزم خود را جزم کردیم سایتی معرفی کنیم که هر چه خوبان دارند باهم داشته باشد، لذا امید است مفید افتد.

سایت مشاغل ایران

معرفی بزرگترین سایت مشاغل ایران

سایت مشاغل ایران به نام سامانه جاب اینفو پا به عرصه تبلیغات ارزان گذاشته است تا بانک اطلاعاتی جامع و معتبر و به­روزی باشد. قبل از پرداختن به مشخصات این سامانه باتوجه به اشاراتی که در قسمت بالا کردیم تصمیم داریم شما را با مشاهدات خود سهیم کنیم تا بتوانیم بگوییم چرا با وجود سایتهای دیگر و سایر روشهای تبلیغاتی، سایت مشاغل کشور را معرفی مینمایم.

ما سایت مشاغل کشور  را بنا نهادیم؛ زیرا در گام اول مشاهده کردیم سایر روشهای تبلیغاتی  هزینه زیادی را به مشاغل مختلف تحمیل میکنند. شما تصور کنید در شهری مانند  قم تولیدکننده غذای خانگی به صورت محدود هستید، شهری به علت حضور پرنور حضرت معصومه سالانه شاهد هزاران زائر هست، برای تبلیغ غذایتان چه­قدر باید تراکت چاپ کنید و چند روز میتوانید جلو درب حرم آن را پخش کنید؟ از این گذشته با عرضه مستقیم غذا جلو درب حرم هم اعتبار شما افزایش نخواهد یافت، باید قبول کنیم اعتماد هم کم شده است. این کل ماجرای این نقیصه بزرگ است که اگر خوب توجه کنید میبینید سایر روشهای تبلیغاتی که محدودیت مکان و زمان را دارند نیز گرفتار آن هستند.

استندهای بزرگ خیابانی را دیده­اید؟ چند استند میتوانید نصب کنید و با چه هزینه­ای؟ سایت تبلیغات مشاغل همان چیزی است که این مشکل را رفع کرده است؛ کافی است در سایت مشاغل ایران عضو سایت مشاغل قم یا عضو سایت مشاغل مشهد باشید  و برای زوار غذای خود و یا هر محصول دیگری را معرفی کنید. در سامانه امنی که با پرداخت حداقل هزینه عضو خواهید شد هزینه یک پیتزا در مقابل تبلیغات و معرفی 24  ساعته در کل سال، سامانه معتبری که با  داشتن لوگوی اینماد و آرم ملی اعتماد کاربران را جلب کرده است.

ثبت نام در سایت مشاغل ایران

مزایای عضویت در سایت مشاغل ایران

سایت مشاغل ایران نماینده آرزوهای بلندپروازانه ماست تا بتوانیم  به یک­باره محدودیت مکان و زمان تبلیغ را برداریم و با حداقل هزینه اشتراک سبب پیشرفت شغلی برای هر کسی شویم. تفاوتی نمیکند در کدام شهر باشد دیگر تنها پایتخت نشین شدن کمک نمیکند موفقیت در کسب و کار اتفاق بیفتد.

  • سایت ما تنها سایت مشاغل تهران نیست؛ سایت مشاغل شهرستان­ها هم هست. با کمک اینترنت تمام مرزها را درنوردیدیم تا تک تک شهرستانهای ما بتوانند با کمک اینترنت در این سایت کسب و کار مشتریان خود را افزایش دهند.
  • ما کشوری هستیم با جاذبه توریستی بسیار که متاسفانه از این ظرفیت به­خوبی برای جذب گردشگران استفاده نمیکنیم. ما  شهرهای توریست­پذیری مانند اصفهان و شیراز داریم که شهرت جهانی دارند، چرا نباید از این ظرفیت استفاده کنیم؟ چرا نباید صنایع دستی خانگی ما بتوانند با حداقل هزینه خود را معرفی کنند؟ چرا نباید خانه­هایمان تبدیل به هتلهای کوچکی شوند تا مهمان­نوازی ما ایرانی­ها خود را نشان دهد؟ باید چاره­ای اندیشید.

 امروزه تبلیغات چون معجون حیاتی می­ماند که برای هر کسبی معجزه میکند، ما نیز به تبلیغات نیاز داریم؛ اما نه تبلیغات محدود سنتی، ما تبلیغاتی میخواهیم که مرز و زمان نشناسد، تبلیغاتی مانند تبلیغ اینترنتی؛ تبلیغاتی موثر در اینترنت و موتورهای جست­وجویی چون گوگل با میلیون­ها بازدیدکننده در طول شبانه­روز.

  • راه­اندازی یک سایت اختصاصی برای بسیاری از مشاغل نوظهور هزینه­بر و سخت است و از آن گذشته  اگر در صفحه اول جست­و­جو قرار نگیرند هیچ تاثیری در رونق کار آنها ندارد؛ لذا سایت مشاغل ایران این نقیصه را رفع کرده است.

 ما فهمیدیم باید سایت مشاغل شیراز و سایت مشاغل اصفهان و سایت مشاغل تک تک شهرهای ایران باشیم کوچک و بزرگ، تا در کنار کسب و کارهای معروف و پر رونق، مشاغل کوچک و نوظهور و خانگی هم از این فضا استفاده کنند. ما میخواهیم به جای اینکه شما هزینه زیادی در ابتدای کار متحمل شوید و سایت راه­اندازی کنید و درگیر مشکل سئو سایت و کسب رتبه اول در موتور جست­وجو شوید، در سایت مشاغل ایران شرایطی فراهم نماییم که  بتوانید خود را به­طور کامل معرفی نمایید  و هنگام جست­و جو در صفحه اول و ابتدای صفحه قرار بگیرید.

معرفی سایت مشاغل ایران

 باید قبول کنیم اگر بهترین هم باشیم؛ اما  در معرض دیده شدن نباشیم گویی مغازه­ای در کوچه بن بست و باریک در حاشیه شهر داریم که هیچکس نمیبیند تا خرید کند. واقعیت این است مردم سراغ صفحات بعدی جست و جو در اینترنت به ندرت می­روند و به همان چند گزینه اول پیشنهادی اکتفا مینمایند درست یا غلط؛ زیرا اغلب نادیده میگیریم جلو چشم بودن همیشه به معنی بهترین بودن نیست.

بررسی اعتبار بهترین سایت مشاغل ایران

ما این واقعیت را در سایت مشاغل ایران درنظر گرفتیم درج اطلاعات بانکی در بسیاری از مواقع امن نیست و این نگرانی را برای کاربران پیش می­آورد که شاید سایت جعلی است یا اطلاعات بانکی شما هک شود؛ بنابراین ممکن است از خیر این تبلیغات ارزان و فوق العاده موثر بگذرید و کسب و کار خود را از موفقیت و رشد محروم گردانید.

ما میدانیم هر کسی دوست با این شرایط عضو مشاغل شهر خود باشد مگر ممکن است در کرج باشی و نخواهی عضو سایت مشاغل کرج شوی و یا در استانی مانند استان فارس باشی و نخواهی عضو سایت مشاغل فارس شوی و از این بازاری که میتوانی داشته باشی خود را محروم گردانی؛ لذا داشتن درگاه پرداخت امن را تنها راه حل آسوده کردن خیال شما دانستیم تا در کنار لوگوی اینماد کمک کنیم به سایت مشاغل ایران بپیوندید و عضوی از کسانی شوید که میخواهند به­روز باشند و از تبلیغات ارزان؛ اما باارزش استفاده نمایند.

مشکل دیگری که سایت مشاغل ایران  حل کرده است عدم تغییر و به­روزرسانی است؛ بعضی از سایتهای همکار را که رصد نمودیم دیدیم اطلاعات کاربران آنها با وجود اینکه تغییر کرده است؛ اما در سایت همان اطلاعات قبلی وجود دارد.

هزینه سایت مشاغل ایران

مطمئنا شما هم بارها نیاز به اطلاعات یک شرکت در شهری مانند تبریز و یا اهواز و یا هر شهر دیگری را  داشته­اید  در سایت شماره تماسی را یافته­اید که هنگام تماس متوجه شده اید  پیش شماره عوض شده؛ اما در سایت تغییر نداده­اند و یا نقل مکان نموده­اند شماره تماس و آدرس عوض شده؛ اما همان اطلاعات قدیمی موجود است، درنتیجه شرکت یک مشتری را از دست داده و یا  شما مجبور شده­اید از محصولی که میخواستید چشم­پوشی کنید و جایگزین نمایید.

 همه این ایرادات بود که ما را برآن داشت  که سایت مشاغل اهواز و سایت مشاغل تبریز و سایر شهرها را در یک سایت دایر نماییم.

دراین سایت مشاغل، شما به راحتی می توانید تمام اصناف مورد نیاز خود را به راحتی در هر محله و منطقه ای پیدا کنید و مطمئنا این کار یک راهنمای خوب شهری برای مسافران و کسانی که با شهری که در آن هستند آشنایی کامل ندارند و داعما در حال آدرس پرسیدن و اطلاعات گرفتن از این و آن هستند. آنها به راحتی اصناف و اطلاعات های مهم هز کسب و کاری که در اطرافشان یا حتی دورتر باشند را تنها با چند ثانیه استفاده از سایت مشاغل ایران بدست خواهند آورد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top