تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/08/19 - 14:09
کد خبر: 334410

آغاز ثبت نام آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از ۲۸ آبان

ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ۲۸ آبان آغاز می شود و داوطلبان تا ۵ آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مرحله نظری دوازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور طبق قوانین و مقررات به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی برگزار خواهد شد.

ثبت نام از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۸ آبان آغاز می شود و در ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۵ آذر ۹۸ پایان می پذیرد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

داوطلبان برای ثبت نام اینترنتی باید به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir مراجعه کند و پس از ورود به پیوند  «دوازدهمین دوره آزمون ملی» در بخش پرداخت الکترونیکی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) را به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند.

همچنین داوطلبان باید مدارک را به صورت اینترنتی ارسال کنند و فرم ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری را دریافت کنند.

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که در سال جاری گرفته شده باشد، تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه،  تصویر اسکن شده کارت ملی است.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

منابع آزمون در بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ٩٨ در سایت سنجش www.sanjeshp.ir در بخش پیوند منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی سال ١٣٩٨ قابل دسترسی است.

منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ٩٨ در سایت سنجش www.sanjeshp.ir در بخش پیوند منابع امتحان جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی قابل دسترسی است.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ٩صبح روز پنجشنبه ۵ دی ماه ۹۸ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۵ دی ماه ۹۸ برگزار می شود.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی، می توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران یا شهید بهشتی معرفی خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top