تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/20 - 14:58
کد خبر: 334562

بوتاکس مصپورت، راهی به سوی زیبایی

این نوع بوتاکس مصرف بسیاری داشته و البته نتایج فوق العاده آن نیز قابل توجه می باشد. بوتاکس مصپورت و عملکرد سریع این محصول ایرانی در مقایسه با برندهای ناشناخته و خارجی بسیار مثبت بوده و بسیاری از پزشکان استفاده از این محصول را به بیماران خود توصیه می کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که از لاغری چهره خود و یا خطوط میان دو ابرو، یا حتی  خطوط عمیقی که بر روی پیشانی و قسمت هایی از صورت شما بر اثر کهولت سن یا شرایط جغرافیایی نامناسب و یا حتی مصرف دخانیات ایجاد شده است، رنج می برید وبه فکر راه درمان میباشید. ناگفته نماند که بسیاری از عادت های اشتباه مانند اخم کردند نیز می تواند در ایجاد این خطوط موثر باشد. در سالهای اخیر بسیاری از بانوان علاقه بسیاری به زاویه سازی و بالا کشیدن ابرو هایشان پیدا کرده اند و زاویه دار کردن چهره شان را امری خوشایند می دانند، مانند داشتن گونه هایی برجسته  و یا داشتن  صورتی  گردتر را یکی از آرزوهایشان می دانند. برای رسیدن به این خواسته های خود و ایجاد زیبایی بیشتر در چهره روشی نوین به نام بوتاکس وارد عرصه پزشکی شد. بوتاکس ها انواع مختلفی دارند که  تولید آنان توسط شرکت‌ها و کشورهای مختلفی انجام گرفت. از نمونه‌هایی که  وارد عرصه  پزشکی و تجارت شد می توان به معروفترین و مشهورترین نوع بوتاکس که در ایران تولید شده اشاره کرد.  این نوع بوتاکس  مصرف بسیاری داشته و البته نتایج فوق العاده آن نیز قابل توجه می باشد. بوتاکس مصپورت و عملکرد سریع این محصول ایرانی در مقایسه با برندهای ناشناخته و خارجی بسیار مثبت بوده و بسیاری از پزشکان استفاده از این محصول را به بیماران خود توصیه می کنند.

بوتاکس مصپورت، راهی به سوی زیبایی

تزریق بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت توانست در مدت زمان کم، اعتماد بسیاری از ایرانی ها را به خود جلب کند و نتایج فوق العاده تزریق بوتاکس مصپورت به گونه‌ای بود که علاوه بر فروش و عالی آن در بازارهای داخلی ، این محصول به تدریج  به بازارهای جهانی نیز صادر شد. بوتاکس مصپورت دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان پزشکی در ایران می باشد.  توجه باید داشت که تزریق بوتاکس مصپورت، بهتر است توسط یک پزشک تحصیلکرده و با تجربه انجام شود.

بوتاکس مصپورت مانند بسیاری از انواع دیگر بوتاکس از نوعی پروتئین پیچیده تشکیل شده است و با عضلات بدن انسان هماهنگ است و  توسط باکتری هایی به نام کلستریدیوم ترشح می شود بوتاکس مصپورت می‌تواند در حالت کلی پس از تزریق به سرعت، جذب آن قسمت از عضله که تزریق شده است شود و پس از آن به انشعاب های عصبی که اصولاً فرمان انقباض را به عضلات می رسانند،می‌چسبند .در این هنگام در محل تزریق هنگامی که فرد تصمیم به انقباض عضله می گیرد، بوتاکس مصپورت  با آزاد کردن یک واسطه شیمیایی به نام استیل کویین مانع از انقباض در آن قسمت می شود .در نتیجه دستور انقباض های عضلانی توسط انشعابهای عصبی به مغز نمی رسد . از آنجایی که دلیل عمده خطوط چهره انقباض بی رویه عضلات صورت است، بوتاکس مصپورت مانع از ایجاد این انقباضات عضلانی در زیر پوست می شود و در نتیجه شاهد محو شدن و از بین رفتن چین و چروک های روی پوست نیز می شویم.

بوتاکس مصپورت، راهی به سوی زیبایی

زمان ماندگاری بوتاکس مصپورت

زمان ماندگاری بوتاکس مصپورت
توجه داشته باشید که بوتاکس مصپورت با توجه به آن که محصول کشور خودمان است، با ساز و کارهای عصبی بدن ایرانیان نیز  هماهنگ می باشد و برعکس بسیاری از محصولات خارجی و تقلبی اثرات تخریبی زیادی نداشته، در سال های گذشته با وجود انتقادات شدیدی که در ابتدای کار به دلیل تازگی این محصول با آن مواجه شدیم امروزه بوتاکس مصپورت توانسته است اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان و پزشکان را به خود جلب کند .البته نباید فراموش کنیم که بوتاکس مصپورت نیز مانند انواع بوتاکس های دیگر اثر دائمی  نداشته و بر اساس نوع ساخت و کار بدن انسان ها و یا سن آنان تاثیرات تزریق بوتاکس مصپورت نیز متفاوت می باشد شاید در بسیاری از افراد این تاثیرات طولانی مدت بوده و در بعضی افراد نیز تاثیر کوتاه مدتی داشته باشد.

منبع : وب سایت آرایش زیبایی آناهید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top