تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/20 - 22:10
کد خبر: 334600

واکنش وزیر ورزش به هتاکی برخی تماشاگران

وزیر ورزش و جوانان در جلسه کمیته صیانت از ارزشهای فرهنگی و اخلاقی گفت: در موضوع صیانت از ارزش‌ها و اخلاق در میادین ورزشی باشگاه ها مسئولیت اصلی دارند و فدراسیون فوتبال هم باید پاسخگو باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی‌فر در نشست کمیته صیانت از ارزشهای اخلاقی و فرهنگی که با حضور مسئولان دستگاههای مختلف و اساتید دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش و اثر گذاری ان در جامعه گفت : از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می دهد حساس هستند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد که خود رهبر معظم انقلاب نیز بر روی مسابقات ورزشی حساس هستند و همیشه در دیدارهایی که داشتیم ایشان رهنمود های خود را بیان می کنند و پیگیر مسایل ورزش کشور و نتایج قهرمانان هستند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به حواشی رقابتهای لیگ اشاره کرد و افزود: در موضوع صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در میادین ورزشی باشگاه ها مسئولیت اصلی دارند و فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون ها حتما باید پاسخگو باشد و سایر دستگاهها از برنامه ها و فعالیت های آنان حمایت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت : نگاه این کمیته تنها منحصر به فوتبال نیست بلکه مصوبات ان در سایر رشته ها مانند والیبال، بسکتبال و کشتی نیز باید توسط باشگاهها و فدراسیون های مربوطه دقیقا اجرا شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد هیچ مدیر باشگاه، بازیکن و مربی و حتی مسئولی اجازه ندارد با پرداختن به حواشی فضای امن و جذاب ورزش به ویژه فوتبال را پر التهاب کند.

وی از فدراسیون‌ها خواست با حاشیه پردازان که امنیت و ارامش خاطر مردم را بهم می زنند برخورد انضباطی کرده و در این مورد کوتاهی نداشته باشند.

وزیر ورزش گفت : باید جلوی بد اخلاقی و فحاشی و هتاکی بر خی طرفداران ورزشی گرفته شود و مردم باید در محیطی شاد و آرام و سالم بیننده رقابتهای ورزشی باشند.

دکتر سلطانی فر همچنین نقش رسانه ها را در کنترل حواشی بسیار مهم دانست و از نماینده رسانه ملی در این نشست خواست تا از مجریان و گزارشگران بخواهد در ارامش بخشی فضای ورزش کمک حال مدیران ورزش ، فدراسیون ها و باشگاهها باشند.

وزیر گفت : نقد کردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا من طرفدار انتقاد صحیح، عالمانه و تقویت آگاهیهای مردم هستم ولی نقدها نباید منجر به ایجاد دغدغه و اضطراب برای مردم شود چرا که با ورزش باید دل مردم را شاد کنیم نه اینکه ایجاد استرس کنیم و وحدت ملی صدمه بخورد.

مسعود سلطانی فر گفت : جامعه شاد و با اعتماد به نفس برای کار و فعالیت و سازندگی آماده تر است و ورزش و بخصوص فوتبال می تواند نقش برجسته ای در افزایش شادکامی مردم داشته باشد.

وزیر ورزش گفت : توقع ندارم همه چیز را خوب جلوه دهیم ولی به شایعات هم دامن نزنیم و فضای ورزش را برای مردم تلخ نکنیم من از رسانه ها انتظار همکاری و ارامش بخشی فضای ورزش کشور را دارم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top