تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/20 - 22:34
کد خبر: 334609

فضای امنیتی در رفسنجان مانع حضور دانشجویان در مراسم سخنرانی روحانی

دبیر عدالتخواه دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: اعضای تشکل‌های دانشجویی رفسنجان قصد برپایی تجمع و حمل پلاکارد‌هایی در مراسم سخنرانی روحانی داشتند که با توجه به فضای امنیتی رفسنجان این برنامه‌ها منتفی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید خلیفه، دبیر عدالتخواه دانشگاه ولیعصر رفسنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون حواشی ایجاد شده برای دانشجویان رفسنجان در مراسم حضور روحانی از روز گذشته تا به امروز گفت: پس از شنیدن خبر سفر روحانی به رفسنجان، به طبع دانشجویان رفسنجان و اعضای تشکل‌های دانشگاه بنا به بستر و فضای تشکیلاتی هر تشکلی برنامه‌ها و نامه‌ها و بیانیه‌هایی را تعیین کردند تا بتوانند در این دیدار پیاده کنند. دانشجویان به دنبال تریبونی برای صحبت‌های مطالبه گرانه خود بودند. بنا به دغدغه خود این برنامه‌ها را مشخص کرده بودند تا آن را در این مراسم اجرا کنند.

دبیر عدالتخواه دانشگاه ولیعصر رفسنجان در ادامه گفت: در جریان این برنامه‌ها از روز‌های قبل مشکلی سد راه ما نشد و فضای دانشگاه هم فضای عادی و معمولی را می‌گذراند؛ اما پس از ماجرای سفر روحانی به یزد و فعالیت‌های مطالبه گرانه تشکل‌های دانشجویی عدالتخواه و مستقل یزد مقابل استانداری و نیز التهاب ایجاد شده در مراسم تریبون آزاد دانشجویی که دیروز در دانشگاه ولیعصر رفسنجان با استقبال بسیار خوب دانشجویان برگزار شد، از سوی نهادی امنیتی با دبیران تشکل‌ها تماس‌ها و پیامک‌های ناشناسی برقرار شد که در آن لحاظ شده بود تا جایی که امکان دارد تشکل‌ها در این مراسم حضور نداشته باشند.

خلیفه تصریح کرد: اعضای تشکل عدالتخواه کرمان قصد برگزاری تجمعی را در این مراسم داشت که با توجه به این شرایط منتفی شد. دانشجویان جامعه اسلامی و بسیج نیز پلاکارد‌هایی را آماده کرده بودند تا با خود به مراسم ببرند که ان هم کنسل شد.

دبیر عدالتخواه دانشگاه ولیعصر رفسنجان تاکید کرد: همچنین فضای امنیتی شهرستان نیز به گونه‌ای بود که برای ورود و خروج از دانشگاه حدود ۴۰ یا ۵۰ دقیقه پاسخگوی نیروی انتظامی بودیم که آیا ما برای این دانشگاه هستیم یا خیر و این پرسش‌هایی بود که خارج از عرف نیروی انتظامی و برادران امنیتی مشاهده کردیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top