تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/08/23 - 00:04
کد خبر: 334826

نامه بسیج دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری به روحانی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در نامه‌ای نوشت: آقای رئیس جمهور فساد دانه درشت‌ها کجاست؟ به مسئولیت خود در عالی‌ترین جایگاه اجرایی کشور عمل کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در نامه ای نوشت: جناب رئیس جمهور ما هم از شما میپرسیم فساد دانه درشت‌ها کجاست؟ به مسئولیت خود در عالی‌ترین جایگاه اجرایی کشور عمل کنید و راه‌های وقوع و مبادی و منافذ فساد زا را شناسایی کرده و ببندید و مراتب شکایت و پرونده‌های فساد را به قوه قضاییه ارجاع دهید.

متن بیانیه به شرح زیر است:

جناب آقای روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران

سلام علیکم

اکنون که با مقاومت و ایستادگی مثال زدنی ملت ایران در برابر مستکبران و زورگویان تا حدودی آرامش نسبی بر کشور حاکم شده است و تلاطم کوچکی که بر اثر سنگریزه انداختن دولت‌های مستکبر در دریای عمیق این کشور فروکش کرده است؛ لازم است که مسئولین هم با تمام توان آرمان‌های مقدس انقلاب را دنبال کنند و با راهنمایی‌ها و نصیحت‌های رهبر فرزانه انقلاب به دنبال حل مشکلات موجود و پیشرفت هر چه سریعتر این کشور باشند.

جناب آقای روحانی پس از گذشت شش سال از روی کار آمدن دولت جنابعالی آیا باز هم به دنبال تسویه حساب‌های سیاسی هستید؟ آیا فکر نمی‌کنید که اکنون بیش از هر زمان دیگر باید تمام توان خود را صرف حل مشکلات و مسئولیت‌های بر زمین مانده کنید؛ مشکلاتی که به جهت دور شدن از برخی آرمان‌های انقلاب در سال‌های اخیر به وجود آمده و موجب آزار و اذیت این ملت بزرگوار گشته است.

یکی از مطالبات مهم جریان دانشجویی در چند سال اخیر موضوع مبارزه با فساد بوده است موضوعی که بار‌ها و بار‌ها تشکل‌های دانشجویی با صدای بلند و رسا به شما به عنوان رئیس اجرایی کشور اعلام کردند و چه خوب که شما هم صدای دانشجو‌ها و جوانان را بشنوید و به دنبال مبارزه با فساد برآیید و این تلاش‌های شما فقط در حد سخن و حرف باقی نماند و در عمل نیز به دنبال از بین بردن مبادی و منافذ فساد زا در کشور باشید.

جناب رئیس جمهور ما هم از شما میپرسیم فساد دانه درشت‌ها کجاست؟ چرا اتفاق افتاده است؟

آیا واقعا وقت آن نرسیده و چه بسا حتی دیر هم شده باشد که به جای فقط اعلام کردن اعداد و ارقام و بزرگنمایی. به مسئولیت خود در عالی‌ترین جایگاه اجرایی کشور عمل کنید و راه‌های وقوع و مبادی و منافذ فساد زا را شناسایی کرده و ببندید و مراتب شکایت و پرونده‌های فساد را به قوه قضاییه ارجاع دهید و به جای درخواست از وزرای تان برای اعلام فساد‌ها که البته هم خوب است به آن‌ها دستور بدهید راه‌های فساد زا را ببندند و پرونده‌های مختلسین و کلاهبرداران را به قوه قضائیه ارسال کنند و در صدد جلوگیری از وقوع فساد برآیند.

چه خوب است همواره سخنان امام بزرگوارمان امام خمینی رحمة الله علیه را به عنوان نکاتی راهگشا مورد توجه قرار دهیم همان طور که فرمودند: مسئولین اگر متحد و در کنار هم باشند هیچ کس نمی‌تواند به این کشور آسیب بزند و تضعیف هر دستگاهی توسط مسئولین برخلاف مکتب اسلام است.

آیا دستگاهی که واقعاً و به انصاف به دنبال احقاق حق مظلومان و سردمدار مبارزه با فساد است و در چند ماه اخیر با روی کار آمدن نظام مدیریتی و فکری جدید باعث امیدوار شدن مردم انقلابی و ناامید و مایوس شدن دشمنان گردیده به جناح خاصی منتسب کردن آیا تضعیف آن دستگاه و زیر سوال رفتن عملکرد‌های بسیار خوب و به موقع و انقلابی آن به شمار نمی‌آید؟

الحق و الانصاف قوه قضاییه در ماه‌های اخیر با اقدامات شجاعانه و به موقع خود موجب امیدواری مردم و دلسردی دشمنان گردیده است؛ همانطور که خود شما می‌فرمایید مهمترین مسئله برای مبارزه با فساد شفافیت است و باید مردم بدانند پولی که از بیت المال رفته کجا رفته و چگونه خرج شده است.

ما هم از دستگاه قضا خواستاریم تا در این زمینه ورود کنند و مشخص کنند که آیا با ۱۸ میلیارد دلاری که در سال گذشته و در طی برخی تصمیم‌های اقتصادی هزینه شد آیا صرف وارد کردن کالا‌های اساسی و درمانی شد یا صرف وارد کردن کالا‌های لوکس و بی‌مورد؟ و آیا اگر کالا‌های اساسی با آن ارز وارد شد با همان قیمت مصوب هم در اختیار مردم قرار گرفت یا خیر؟ و همچنین در همین زمینه شفافیت با توجه به زیرساخت‌هایی که قوه قضاییه به وجود آورده است از شما می‌خواهیم به تمام مسئولین کشور دستور دهید تا در سامانه حقوق و مزایا اطلاعات خود را وارد نمایند تا آغازی باشد برای شفافیت؛ و در آخر عرض می‌کنم جناب رئیس جمهور ما به طعنه‌ها و کنایه‌های شما عادت کردیم، زیرا دلسوز نظام و انقلاب و حتی دولت هستیم و امیدواریم در این دو سالی که از دولت شما باقی مانده است دست از تسویه حساب‌های سیاسی بردارید و آرامشی را که کشور در آن قرار گرفته و آن هم مدیون مقاومت‌ها و ایستادگی‌های ملت بزرگ ایران است را برهم نزنید و صدای مردم را در جامعه بشنوید و مجدانه به دنبال حل مشکلات و مسئولیت‌های بر زمین مانده باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top