تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/25 - 14:03
کد خبر: 335010

ادامه کاهش دما و بارش برف در سه روز آینده

سازمان هواشناسی اعلام کرد روند کاهشی دما ادامه دارد و در برخی مناطق کشور بارش باران و برف طی سه روز آینده ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۲۵ آبان) در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش به صورت باران و برف ادامه دارد و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

به تدریج با استقرار سامانه بارشی در مناطق جنوبی تر در برخی مناطق در غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران و برف و وزش باد و در مناطق جنوبی شامل بخش‌های از استان فارس و خوزستان، غرب هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و نواحی غرب و مرکز خلیج فارس رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

فردا (۲۶ آبان) در سواحل دریای خزر و بخش‌های از غرب  و مناطق مرکزی کشور باران و برف همراه با وزش باد و در جنوب و جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و نواحی غرب و مرکز خلیج فارس رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

روز یکشنبه شدت بارش در گیلان، شرق لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، خوزستان و مرکز خلیج فارس و جنوب اصفهان است طی روز سه شنبه (۲۸ آبان) بارش در نوار غربی کشور به تدریج گسترش یافته و علاوه بر استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و بخش‌های از مرکز و جنوب کشور کشیده می‌شود. همچنین روز چهارشنبه بارش ها در نیمه شرقی کشور شدت می‌یابد.

سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی آن تا دوشنبه (۲۷ آبان) و غرب و مرکز خلیج فارس از یکشنبه تا سه شنبه (۲۶ تا ۲۸ آبان) مواج است  امروز(۲۵ آبان) با نفوذ توده هوای سرد دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و در بعضی ساعات بارش باران و برف با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۷ آبان) نیز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top