تاریخ انتشار: شنبه 1398/09/02 - 15:55
کد خبر: 335739

پشتیبانی مردم ارومیه از نظام جمهوری اسلامی

راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور امروز در هشت شهر آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم برگزار و مردم حافظ مرزهای کشور باردیگر حماسه خلق کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، امروز مردم ولایی و بصیر شهرهای ارومیه، خوی، میاندوآب، اشنویه، بوکان، سلماس، پلدشت و شوط بار دیگر با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از آشوبگران و حمایت از امنیت و اقتدار کشور به صحنه آمدند تا ثابت کنند اجازه هیچ گونه تعدی را به دشمنان نداده و همیشه پشتیبان نظام و پایبند آرمانهای والای انقلاب هستند.

ائمه جمعه و فرمانداران این شهرها در جمع پایانی راهپیمایان در این شهرها با قدردانی از حضور باشکوه مردم بر محکومیت اقدامات آشوبگرانه تاکید و خواستار اتحادو همدلی مردم و مسئولان شدند.

حضور پرشور شیعه و سنی متحد کنار هم، حضور بانوان به همراه فرزندان خردسال خود جلوه های خاصی به راهپیمایی حمایت  از امنیت و اقتدار کشور در شهرهای آذربایجان غربی بخشیده بود.

مردم با بصیرت کامل صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند
امام جمعه بوکان در جمع پایانی راهپیمایان امروز در بوکان با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم در حوادث اخیر قابل تقدیر است گفت: مردم با بصیرت کامل صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

ماموستا ملاعباس احمدی با بیان اینکه مردم بوکان همپای سایر مردم شهرهای کشور امروز با حضور باشکوه خود نشان داده اند همیشه پایبند نظام و اررزش‌های آن هستند ادامه داد: تصمیم اصلاح قیمت بنزین به وسیله مسئولان رده بالای کشور به طور قطع به صلاح مردم و کشور بوده و ما نیز باید مطیع این تصمیم مهم باشیم.

وی با بیان اینکه این اغتشاش‌ها از طرف عده بسیار محدودی و با تحریک استکبار جهانی اتفاق افتاد اضافه کرد: این اغتشاشگران می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند که با حضور به موقع نیروهای بسیج و انتظامی توطئه‌های آنها خنثی شد.

ماموستا احمدی تاکید کرد: اعتراض توام با آرامش بدون تخریب اموال عمومی و آشوب حق طبیعی مردم است افزود: آشوبگران اخیر هیچ سنخیتی با مردم نداشته و باید تحت سخت ترین مجازات قرار گیرند.

آشوبگران باید مجازات شوند
امام جمعه میاندوآب هم حضور باشکوه مردم این شهر در راهپیمایی امروز را نشانه هوشیاری و دشمن شناسی به موقع مردم دانست و گفت: بصیرت و هوشیاری مردم همواره از سرمایه های اصلی نظام و عامل شکست توطئه های دشمنان بوده است.

حجت الاسلام حمید حسن زاده با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم برای به ثمر رسیدن و تداوم انقلاب اسلامی خون های زیادی داده اند و به راحتی این انقلاب را به دست نااهلان و آشوبگران نمی دهند.

وی در ادامه از قوه قضائیه خواست در سریعترین زمان ممکن عوامل آشوب های اخیر در کشور را شناسایی و مجازات کند گفت: از قوه قضاییه می‌خواهیم که با قاطعیت با کسانی که به کشور ضربه زده و اموال عمومی را تخریب و به مردم خیانت کردند، برخورد کند و آنها را به سزای اعمالشان برساند.

همراهی مردم اشنویه در اصلاح قیمت بنزین ستودنی است
فرماندار اشنویه با بیان اینکه مردم این شهرستان مرزی با تصمیم نظام و مصوبه سران قوای سه‌گانه مبنی بر اصلاح قیمت بنزین به طور کامل همراهی کردند، گفت: تیزهوشی و موقعیت شناسی مردم این شهر و دیگر شهرهای کشور در مقابل توطئه‌ اخیر دشمنان ستودنی بوده است.

اسعد خضری در جمع راهپیمایان علیه هنجارشکنان در اشنویه اظهار داشت: شهروندان اشنویه‌ای از ابتدای شروع طرح افزایش قیمت بنزین همکاری و هم‌افزایی بسیار خوبی با مسئولان داشتند به طوری که در این مدت هیچ‌گونه ناامنی یا مشکلی در این شهر روی نداد.

وی با اشاره به اینکه عواید این طرح به طور کامل به خود مردم برمی‌گردد گفت: درآمد حاصل از این طرح به کمک اقشار ضعیف جامعه می‌آید و بی‌تردید مزایای ارزشمندی برای مردم به دنبال دارد که آثار آن به تدریج دیده می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top