تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/09/03 - 18:46
کد خبر: 335900

مسیر‌های ابراز اعتراضات سالم باید مشخص شود

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کم کم باید مسیر‌هایی برای ابراز اعتراضات سالم و به حق نظرات مردم مشخص شود تا دیگر شاهد سوءاستفاده دشمنان نشویم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در گفتگویی، با اشاره به راهپیمایی خودجوش مردم تهران در روز دوشنبه چهارم آذرماه اظهار داشت: فردا فرصت مناسب دیگری است که مردم تهران به صحنه خواهند آمد، ضمن آنکه مشکلات را قبول دارند و ایراد‌هایی به برخی از تصمیم گیری‌های اجرایی وارد است به خصوص آن‌هایی که به معیشت مردم بر می‌گردد و می‌تواند دقیق‌تر و پخته‌تر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: به دلیل سوءاستفاده گسترده دشمن و به انحراف کشیدن این اعتراض‌ها باید مسیر‌هایی را برای بروز و ظهور اعتراضات سالم و به حق به عنوان نظرات مردم روشن‌تر کنیم. البته دشمنان هم از این وضعیت سوءاستفاده می‌کنند، به خصوص آن جمعیت‌هایی که به صورت حساب شده به تخریب پرداختند و به اموال عمومی لطمه زدند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: برای مثال ۸۴ درصد از پمپ بنزین‌ها خصوصی و ۱۶ درصد دولتی است. زمانی که به پمپ بنزین حمله می‌شود، در واقع اموال مردم نابود می‌شود و همین مردم باید صف‌های طولانی تشکیل بدهند تا بتوانند بنزین بزنند.

وی ادامه داد: این تخریب‌ها نشان می‌دهد، دشمنان ما به دنبال ناراضی کردن مردم هستند. مردم در این دو روز به خاطر تجربه‌ای که داشتند، خیلی زود تشخیص دادند که دشمن نهایت سوءاستفاده را می‌کند و در نهایت دشمن را ناکام و ناامید و صف شان را جدا کردند. اگر روز شنبه تعداد بیشتری از مردم به عنوان معترض در خیابان بودند، این تعداد روز یکشنبه کاهش یافت و حتی در روز‌های دیگر به مراتب کمتر شد.

ضرغامی اظهار داشت: مردم این هوشیاری را پیدا کردند تا صف شان را از کسانی که با مردم نیستند و ادعای همراهی با مردم را دارند، جدا کنند. زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌آید و سخت گیرترین سیاست‌ها را در مقابل ملت ایران اعمال می‌کند و می‌گوید ما با ملت ایران هستیم، این یک کمدی جهانی است و همه دنیا بر این موضوع اذعان دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردا در این راهپیمایی حضور خواهم داشت و انشالله راهپیمایی باشکوه را شاهد خواهیم بود و خاطره شیرین دیگری برای حضور موثر مردم به ثبت خواهد رسید. فردا مردم نشان خواهند داد که راه شان از فتنه گران و آشوب گران متفاوت است. فردا هر کسی که بتواند در این راهپیمایی و در این فرصت ملی حضور یابد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top