تاریخ انتشار: شنبه 1398/09/16 - 16:13
کد خبر: 337520

هتل آپارتمان‌های مشهد

ملل یکی از بهترین­ هتل آپارتمان­هاست، که از طرف سازمان میراث فرهنگی به عنوان مجموعه­ای نمونه شناخته شده. در سال 1382 مورد بازسازی قرار گرفت، این هتل دارای امکانات خاصی بوده و تا حرم پنج دقیقه فاصله دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مشهد یکی از شهرهای بزرگ و توریستی ایران بوده، که در شمال شرقی کشور واقع شده است. این شهر زیبا و زیارتی مرکز استان خراسان رضوی و بعد از تهران، پهناورترین شهر ایران محسوب می شود. . آب و هوای شهر مشهد متغیر، و بیشتر سرد و خشک بوده اکثر افراد این شهر فارسی زبان­اند و به لهجه مشهدی صحبت می­کنند. مشهد از سال 1388 پایتخت معنوی ایران زمین نامگذاری شده و بسیاری از مراسم­های فرهنگی در آن اجرا می­گردد.

شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه مطهر آقا علی­ بن ­الموسی­الرضا (ع) و جاذبه­های گردشگری و تاریخی بی­شمار خود، مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته ایست. و هر ساله بر این تعداد افزوده می­شود. در این شهر جهت رفاه حال مسافران و امنیت خاطر آن ها، هتل و هتل آپارتمان­های لوکس و مجهزی تعبیه شده تا مسافران و زائران از سفر خود لذت بیشتری ببرند و از سفر خاطرات خوشی را در ذهن ثبت نمایند.

هتل آپارتمان­ مشهد
هتل آپارتمان ها این امکان را به مسافران می دهند که با استفاده از وسایل آشپزی، غذاهای محبوب خود را درست کنند. ودردسر اجاره منازل و مشکلات احتمالی که در این زمینه ممکن است با آن مواجهه شوند را نداشته باشند.

همچنین برای راحتی آنان رزرو اتاق به­صورت اینترنتی مهیا شده تا هتل و اتاق موردنظر خود را براساس سرویس­ دهی و امکانات بی­دردسر انتخاب کنند. به غیر از مراجعه به سایت­، می­توان با نصب اپلیکیشن هایی بر روی گوشی همراه اطلاعات کافی، درباره هتل را به دست آورند و انتخابی درستی را انجام دهند.

مهم­ترین ویژگی­ هتل­- آپارتمان­ها

  • اینترنت رایگان
  • داشتن کارکنان خوش­خلق و حرفه­ای
  • داشتن اتاق­هایی تمیز
  • لابی و فضای زیبا و دلنشین هتل
  • داشتن غذاهایی خوشمزه و متنوع
  • خشکشویی
  • کافی­شاپ
  • و ...

تفاوت هتل آپارتمان با هتل در مشهد
هتل آپارتمان­های مشهد از هتل­های پنج ستاره چیزی کم ندارند و دارای امکانات ویژه و خاصی هستند. در هتل آپارتمان برخلاف هتل­ها امکاناتی نظیر: یخچال، اجاق گاز، لوازم آشپزی، ظروف و ... وجود دارد.

قطعا هتل آپارتمان فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار می­دهد، تا مسافران آرامش بیشتری داشته باشند. معمولاً هتل آپارتمان­ها، همچون هتل های پنج ستاره خدماتی مانند: رم سرویس و خدمات آبی را ندارند.

تعداد هتل آپارتمان­هایی که در جای­ جای مشهد وجود دارند، به 290 مورد می­رسند. تمام آن­ها از امکانات بسیار خوبی برخوردارند. در ادامه به معرفی چند مورد از هتل آپارتمان­های مشهد خواهیم پرداخت:

هتل نیکو مشهد: این هتل یکی از هتل های یک ستاره و از جمله نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر می باشد که تنها کمتر از 1 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد.

هتل آپارتمان حیات شرق
یکی از لوکس­ترین هتل­های مشهد، که در سال 1394 شروع به فعالیت نموده است. دارای هشت طبقه و 332 باب اتاق و سوئیت است، این اتاق ها با بهترین امکانات مجهز شده اند تا موجب رفاه بیشتر مسافرین گردند.

هتل آپارتمان آرمان
این مجموعه به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده و در کنار حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.هتل آپارتمان آرمان دارای 9 طبقه و 291 اتاق و آپارتمان با امکانات ویژه است که در کنار مرکز خرید بزرگ و تجاری آرمان واقع شده است.

هتل آپارتمان ملل
ملل یکی از بهترین­ هتل آپارتمان­هاست، که از طرف سازمان میراث فرهنگی به عنوان مجموعه­ای نمونه شناخته شده. در سال 1382 مورد بازسازی قرار گرفت، این هتل دارای امکانات خاصی بوده و تا حرم پنج دقیقه فاصله دارد.

هتل آپارتمان پایتخت
در نزدیکی حرم مطهر واقع شده و یکی از با کیفیت­ترین هتل­های مشهد به­شمار می­آید. دارای واحدهایی دو و سه تخته، و آپارتمان­هایی یک خوابه چهار تخته و پنج تخته است. به طور کلی، پایتخت دارای چهار طبقه بوده که مجهز به رستوران، کافه سنتی، آسانسور، تاکسی سرویس و سایر امکانات پذیرایی است.

هتل ساوین مشهد: هتل ساوین مشهد یکی از هتل های سه ستاره لوکس و نوساز مشهد می باشد.

هتل آپارتمان معین درباری
این هتل در سال 1378 افتتاح گردید و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان دارای چهار طبقه و 32 واحد آپارتمان سوئیتی است که از امکانات ناب و ویژه­ای از جمله رستوران، کافی­شاپ، اینترنت، امکانات برای معلولین، خشکشویی و دیگر امکانات است که برای مسافران لحظات خوشی را به ارمغان خواهد آورد.

هتل آپارتمان کاویان
این هتل با سابقه­ای درخشان و 20 ساله در خیابان امام رضا (ع) واقع شده است، در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آپارتمان کاویان دارای هشت طبقه، 45 باب اتاق و آپارتمان است که امکانات خوب و سرویس­دهی عالی را برای مسافران خود در نظر گرفته است. از جمله این امکانات: داشتن خدمات اینترنتی، فکس، لاندری، اینترنت، رستوران و ... است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top