تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/09/17 - 17:24
کد خبر: 337717

شکوری: یک تیم، جانشین ویلموتس را تعیین می‌کند!

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید یک تیم مشغول بررسی انتخاب جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی ایران هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، ابراهیم شکوری شنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف کادر فنی تیم ملی ایران اظهار کرد: آخرین خبرها همانطور که آقای تاج دیروز به طور کاملا شفاف و روشن صحبت کردند، همان شرایط است و ما برای قراردادمان با آقای ویلموتس در حال مذاکره هستیم تا با یک شرایط مناسب، طوری که صرفه و صلاح فدراسیون فوتبال در آن رعایت شود، ان‌شاالله خاتمه دهیم.

او ادامه داد: امیدوار هستیم آن اتفاقی که به سود فدراسیون فوتبال است، رقم بخورد و ما بتوانیم ان‌شاالله از این دوره‌ای که در آن هستیم عبور کنیم و در بهاری که در پیش داریم و در چهار مسابقه حساس پیش روی تیم ملی پُر قدرت ظاهر شویم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: آقای تاج درباره مفاد قرارداد ویلموتس توضیحات لازم را دادند؛ یکی از بندهای قرارداد این موضوع است که چه مقدار ضرر و زیان باید به کسی که قرارداد را فسخ می‌کند، پرداخت شود. ما به دنبال این هستیم که چیزی که صلاح فدراسیون است، رعایت شود و ان‌شاالله بتوانیم در یک شرایط با ثبات به پیشواز چهار مسابقه‌مان در فصل بهار برویم.

شکوری در پاسخ به سوالی که می‌پذیرند انتخاب ویلموتس از ابتدا اشتباه بوده است، عنوان کرد: ماهیت فوتبال برد و باخت است و ما اگر این دو بازی اخیر برابر بحرین و عراق را برده بودیم، شاید این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد ولی شرایط فوتبال به گونه‌ای است که یک سمت آن باخت است و فکر می‌کنم روی بد فوتبال، نصیب فوتبال ما و تیم ملی شد و ما در دو بازی حساس نتوانستیم نتیجه بگیریم.

او یادآور شد: نکته مهم این است که ما چهار مسابقه خیلی حساس داریم که سه بازی در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران پُرشورمان خواهد بود. ما بسیار امیدوار هستیم و در گذشته نیز نشان دادیم در مسابقاتی که در استادیوم آزادی داریم، خیلی پُرقدرت حاضر می‌شویم و توانستیم از شرایط سخت‌تر از این هم به جام جهانی برویم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ابراز کرد: در دیدار با استرالیا و همچنین دو دوره اخیر مقدماتی جام جهانی، شرایط بسیار دشواری داشتیم ولی توانستیم به جام جهانی برویم و موفق شدیم کره جنوبی را در زمین خود شکست دهیم. مطمئنا در این دوره نیز همینطور خواهد بود و ما با حمایت مردم و با انتخاب مناسبی که فدراسیون انجام خواهد داد، ان‌شاالله به دور دوم مرحله مقدماتی صعود می‌کنیم.

شکوری درمورد اینکه جانشین ویلموتس داخلی خواهد بود یا خارجی، گفت: در حال حاضر اولویت اول فدراسیون این است که قراردادمان با آقای ویلموتس را تعیین تکلیف کنیم و به این فکر باشیم که مربی داخلی یا خارجی داشته باشیم و در حال حاضر نیز یک تیم مشغول بررسی این موضوع است.

او تصریح کرد: امیدوار هستیم یک انتخاب خیلی خوب داشته باشیم؛ اینکه بگوییم مربی داخلی داشته باشیم یا خارجی، در این شرایط خیلی مناسب نباشد ولی ما هر دو گزینه را داریم و مطمئنا روی هر دو گزینه فکر می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا شرایط با ثبات و مناسبی را برای تیم ملی فراهم آوریم.

شکوری در خصوص اینکه صحبت‌های مقدماتی با برانکو برای حضور در تیم ملی انجام گرفته است، اذعان کرد: اگر اجازه دهید راجع به گزینه خاصی صحبت نکنیم چون در شرایط حرفه‌ای نخواهد بود. ما ابتدا باید قراردادمان با آقای ویلموتس را تعیین تکلیف کنیم. صحبت کردن راجع به گزینه‌ها زیاد منطقی و حرفه‌ای نیست ولی آقای برانکو مربی بسیار بزرگی است و طی چند سال اخیر در کشور ما نتایج خوبی کسب کرده است. مطمئنا مربی بزرگی است ولی اگر اجازه دهید راجع به گزینه خاصی صحبت نکنیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درمورد حضور تاج در ترکیه برای فسخ قرارداد با ویلموتس و دلیل نیامدن این سرمربی به ایران طی ماه‌های اخیر گفت: در قرارداد مسائل بسیار مختلف و مفیدی گنجانده شده بود ولی متاسفانه بخاطر شرایط تحریمی‌ای که کشور ما دارد، متاسفانه نتوانستیم آنطور که باید و شاید به بندهای قرارداد عمل کنیم.

او اضافه کرد: آقای ویلموتس در ابتدای قراردادش به صورت کاملا حرفه‌ای وارد ایران شد، بازی‌های لیگ برتر را رصد می‌کرد و به سیرجان رفت، دربی را تماشا کرد و حتی تمرینات باشگاه‌ها را زیر نظر می‌گرفت ولی متاسفانه به خاطر مسائل و مشکلاتی که کشورمان به دلیل تحریم‌های ظالمانه با آن مواجه است، شرایط خاصی بر فوتبال ما حاکم شد که متاسفانه کار به اینجا رسید. با این حال ما خیلی امیدوار هستیم و سعی داریم هرچه سریع‌تر خودمان را ترمیم کنیم. این موضوع در تمام دنیا وجود دارد ولی مهم این است که ما بتوانیم سریع‌تر خودمان را پیدا کنیم و به جایگاهمان برگردیم تا با قدرت به جام جهانی صعود کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top