تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/09/20 - 15:48
کد خبر: 338085

استقبال لاریجانی از اقدامات بسیج در حوزه اشتغال‌زایی

علی لاریجانی، اقدامات بسیج در حوزه اشتغال‌زایی را هوشمندانه ارزیابی کرد و گفت: بدنه مردم و صنایع کوچک به ارتباط با بسیج نیاز دارند تا صدای آنها به مسئولان برسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ظهر امروز (چهارشنبه، 20 آذر) سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و جانشینان وی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

لاریجانی در این دیدار با بیان اینکه بسیج، حرکت هوشمندانه‌ای را در شرایط حساس کنونی دنبال می کند، گفت: رویکرد اجتماعی بسیج در ارتباط با بدنه مردم در شرایط فعلی به نحوی که به تسهیل در امر اشتغال منجر می شود، کاری دقیق و درست است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سازمانی قوی همچون بسیج باید متولی کار مردم باشد، عنوان کرد: صدای صنایع کوچک در کشور به جایی نمی رسد و نیازمند ارتباط با سازمانی همچون بسیج هستند تا فعالیتشان ادامه یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به حوزه صنایع دستی برای صادرات بسیار مهم و موثر است و بسیج باید به تثبیت نام و شهرت تجاری محصولات داخلی و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به کارآفرینان کمک کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top