تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/09/21 - 11:57
کد خبر: 338171

برنامه کامل بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر

دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام سه مسابقه آغاز می شود و در این روز دو تیم سپاهان و شهر خودرو مقابل رقبایشان قرار می گیرند و برای صدرنشینی تلاش می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، روز جمعه مسابقات هفته پانزدهم با مسابقه در سه شهر قائمشهر، تبریز و اصفهان آغاز می‌شود. در این روز دو تیم سپاهان و شهر خودرو برای رسیدن به صدر و جایگاه استقلال تلاش می‌کنند.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

نساجی - شهر خودرو؛ بازگشت شاگردان گل محمدی به صدر؟
نساجی 9 هفته است که پیروز نشده  اما بازی های زیبایی ارایه می دهد. شاگردان رضا مهاجری حتی مقابل سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و یک تساوی پر گل 2 بر 2 را رقم زدند. با این شرایط به نظر می رسد شهر خودرو در شهر قائمشهر کار سختی را داشته باشد. شاگردان گل محمدی نیز در سه بازی آخرشان دو باخت و یک مساوی کسب کرده اند و دست شان به برد نرسیده است. شهر خودرو اگر می خواهد همچنان در جمع مدعیان بالانشین جدول باقی بماند باید در شهر خسته پیروز شود. کاری که بسیار سخت است. شهر خودرو با 6 گل خورده قویترین خط دفاع مستحکم لیگ را به همراه سپاهان و فولاد در اختیار دارد اما نساجی با 21 گل خورده  صاحب دومین خط دفاع ضعیف لیگ است. شهر خودرو اگر در این مسابقه پیروز شود شانس دارد به صورت موقت صدر جدول برسد به شرطی که سپاهان هم مقابل پیکان متوقف شود.

تراکتور - فولاد؛ نبرد قرمزپوشان تبریز و اهواز
تراکتور در 5 هفته اخیر 4 باخت و یک مساوی در کارنامه اش ثبت شد تا از جمع بالانشینان جدول جدا شود. اکنون دیگر مصطفی دنیزلی هم از این تیم جدا شده تا شماری از بهترین بازیکنان ایرانی و خارجی لیگ با مربی موقت در لیگ بازی کنند. تراکتور در حال حاضر دررده نهم جدول قرار دارد. فولاد اما در صورت پیروزی در این مسابقه می تواند خود را در جمع بالانشینان جدول حفظ کند. شاگردان نکونام خوش شانس بودند که در این مقطع مقابل تراکتور قرار می گیرند. تیمی که حسابی دچار حاشیه و ضعف فنی شده است و شاید بازیکنان به عشق هواداران واقعی تراکتور در  این بازی برای برد بازی کنند تا خود را از بحران خارج کنند. نبرد دو تیم قرمزپوش لیگ دیدنی است. یکی با مدیریت بخش خصوصی و تغییرات مداوم و دیگری با مدیریتی علمی و اهل ورزش روی خط ثبات.

سپاهان - پیکان؛ حمله تیم قلعه نویی به صدر
این بازی تکراری است زیرا دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اصفهان باهم بازی کردند که پیکان مقابل زردپوشان اصفهانی شکست خورد و حذف شد اکنون پیکان با انگیزه های بیشتری مقابل سپاهان قرار می گیرد تا هم جبران آن شکست شود هم بتواند در جدول لیگ به رتبه ای بالاتر از یازدهمی برسد. سپاهان در سه هفته اخیر لیگ رنگ برد را ندیده و با سه مساوی و 25 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است. شاگردان قلعه نویی در این فصل هنوز شکست نخورده اند و بعید است در این مسابقه خانگی بازنده شوند هواداران پرسپولیس، استقلال و حتی شهر خودرو در این بازی طرفدار تیم پیکان هستند! اگر پیکان در این مسابقه امتیاز بگیرد شرایط برای رقبا بهتر خواهد شد اما سپاهان در صورت پیروزی جانشین استقلال صدرنشین خواهد شد هرچند به صورت موقت و یک بازی کمتر.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top