تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/09/28 - 19:46
کد خبر: 338949

لیگ برتر؛

شکست استقلال بحران آبی را تکمیل کرد

شکست استقلال بحران آبی را تکمیل کرد

تیم فوتبال استقلال که سومین دیدار بدون سرمربی خود را پشت سرگذاشت در دیدار برابر ماشین سازی تن به شکست داد تا هم صدر جدول را از دست بدهد و هم به رده سوم جدول رده بندی سقوط کند.

به گزارش سرویس ورزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در آخرین دیدار از روز نخست رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز بود که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک تیم تبریزی به پایان رسید. شیخ دیاباته(۲۳) برای استقلال گل زد. محمد قادری(۳۴) و احمد زنده روح(۵۴ - پنالتی) برای ماشین سازی گل زدند. 

استقلال که سومین دیدار بدون سرمربی را پشت سر می گذاشت و امیدوار است استراماچونی زودتر به ایران برگردد، تصور می کرد می تواند مثل دو دیدار گذشته هم بدون سرمربی به برتری برسد. این ذهنیت بعد از گل شیخ دیاباته تقویت شد اما وقتی گل تساوی به ثمر رسید شرایط برای آبی ها متفاوت شد. 

آبی پوشان تهرانی که در نیمه اول می توانستند بیشتر از یک گل به ماشین سازی بزنند در شروع نیمه دوم خیلی زود غافلگیر شدند و در دقیقه ۵۱ به خاطر تکلی که روزبه چشمی روی پای بازیکن ماشین سازی رفت یک ضربه پنالتی را تقدیم حریف کردند که دقایقی هم به تصمیم  دارو اعتراض داشتند اما سه دقیقه بعد این ضربه را زنده روح به گل برتری تبدیل کرد. 

بعد از این گل استقلالی ها تلاش کردند که با هجومی تر کردن روند فنی خود گل خورده را جبران کنند اما دفاع خوب و کم اشتباه ماشین سازی این اجازه را به آنها نداد که بتوانند به دروازه تیم تبریزی نزدیک شوند. 

در دقیقه ۸۷ یک کرنر نصیب استقلال شد که درون محوطه جریمه توپ به شیخ دیاباته رسید و چرخش این بازیکن دروازه ماشین سازی را تهدید کرد اما مدافعان این تیم مقابل توپ ایستادند و اجازه ندادند گل تساوی به ثمر برسد.

در دقیقه ۹۰ این دیدار فردین عابدینی بازیکن تیم ماشین سازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. در دقیقه ۹۶ استقلال می توانست گل تساوی را توسط مرتضی تبریزی به ثمر برساند اما ضربه سر وی از کنار دروازه به بیرون رفت.

استقلال که می توانست با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود در جدول را حفظ کند با قبول شکست برابر ماشین سازی هم صدر را از دست داد و هم با ۲۹ امتیاز در رده سوم و پایین تر از تیم های سپاهان و پرسپولیس قرار گرفت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top