تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/10/03 - 21:54
کد خبر: 339514

جشن یلدای دانشگاه حکیم سبزواری بدون مجوز!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در هفته‌های گذشته در این دانشگاه، دو جشن به مناسبت روز دانشجو و شب یلدا برگزار شد که جزئیات این برنامه و اعتبارات آن مصوب نشده بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسین حسینی فرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: در هفته‌های گذشته در دانشگاه حکیم سبزواری دو جشن به مناسبت روز دانشجو و شب یلدا برگزار شد که حواشی زیادی داشت این جشن‌ها توسط معاونت فرهنگی برگزار و در شواری فرهنگی مصوب، شد ولی جزئیات برنامه و اعتبارات مصوب نشده بود.

حسینی فرد مطرح کرد: جشنی که برگزار شد بیشتر شبیه کنسرت موسیقی بود. در این راستا از معاونت فرهنگی دانشگاه خواستار پاسخگویی برای اجرای چنین برنامه‌ای در دانشگاه شدیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری تصریح کرد: در مورد این جشن از نهاد رهبری دانشگاه مطالبه کردیم و گفتند محتوای این جشن مورد تایید شواری بازبینی نبوده و غیر قانونی برگزار شده و مجددا از معاون فرهنگی مطالبه شد که جواب قانع کننده‌ای ندادند.

وی گفت: برای بررسی‌های هزینه کرد‌های جشن ها و برنامه های دیگر جلسه با حضور دبیر جنبش عدالت خواه و دبیر جامعه اسلامی دانشگاه با معاون فرهنگی برگزار کردیم که معاون فرهنگی در جواب مطالبه گری ما گفت: «شما‌ها را در حدی نمی بینم که بخواهم برای شما شفاف سازی کنم».

حسینی فرد تاکید کرد: از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه بی قانونی‌های صورت گرفته است به مناسب شب یلدا قرار شد برنامه‌ای برگزار کنند که این برنامه باید در شورای فرهنگی دانشگاه و شورای بازبینی محتوای جشن را تصویب می‌کرد که رد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: جشن‌ یلدا که در دانشگاه برگزار شده، بدون مجوز شورای فرهنگی و شورای بازبینی دانشگاه بود و دانشگاه به حرف امام جمعه و دادستان توجهی نداشته است و با وجود اینکه مسئولان سبزوار خواسته بودند خواننده زیرزمینی در جشن حضور نداشته باشد، بازهم با مسئولیت معاون فرهنگی این برنامه برگزار شد.

حسینی فرد یادآور شد: در کنار این موضوعات پیش آمده معاونت فرهنگی دانشگاه شفاف سازی مالی در مورد بودجه برنامه‌ها نکرده در این راستا از سه تشکل‌ دانشگاه مطالبه گری کرده ایم؛ اما جوابگو نبودند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top