تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/10/04 - 14:22
کد خبر: 339605

دفاع تمام قد آقای گل سابق لیگ از استرا

آرش برهانی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد مسئولان این باشگاه با رفتار خود باعث بی‌اعتمادی آندره‌آ استراماچونی شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، آرش برهانی درباره اتفاقات روزهای اخیر و چالش‌هایی که میان مسئولان استقلال و استراماچونی ایجاد شده است، گفت: من در مجموع حق را به استراماچونی می‌دهم. در فوتبال حرفه‌ای قرار نیست با وعده و وعید و کوتاه آمدن مشکلات را حل کرد. استراماچونی هم یک مربی حرفه‌ای است و با اتفاقاتی که در این چند ماه رخ داد، کاسه صبر این مربی لبریز شد. سرمربی تیمی مثل استقلال فقط باید به فکر مسائل فنی باشد نه اینکه با دغدغه زمین تمرین، بحران مالی، پرداخت دستمزد، نداشتن مترجم و ... مواجه شود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند استقلال نباید کوچک شود حرف درستی است، ولی باید دید چه اتفاقاتی رخ داد که تیم به اینجا رسید و چنین مشکلاتی ایجاد شد. یک تیم بزرگ نیاز به تفکر بزرگ و پشتیبانی بزرگ دارد و باید دید چه افردای باعث شدند تا استقلال با چنین وضعیتی مواجه شود. کاش این اختلاف‌ها رسانه‌ای نمی‌شد و استراماچونی هم خیلی زود برمی‌گشت، ولی متأسفانه همه چیز به رسانه‌ها کشیده شد.

برهانی در پاسخ به این پرسش که «در صورت عدم بازگشت استراماچونی، کدام گزینه برای استقلال مناسب است؟»، خاطرنشان کرد: من دوست ندارم به عدم بازگشت استراماچونی فکر کنم و امیدوارم که این مربی برگردد. او تفکرات خودش را در تیم جا انداخته و اگر فرد دیگری بیاید خیلی سخت است که این شرایط را ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه برخی معتقدند درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزدش منطقی نیست، گفت: بله، این درخواست نمی‌تواند منطقی باشد، ولی باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ داد که کار به اینجا کشید. در این مدت برخی اتفاقات رخ داد که برای استراماچونی بی‌اعتمادی به وجود آوردند و حالا او هم برخی شروط را تعیین کرده است. البت من شنیده‌ام که او درخواست کرده که این پول در یک حساب مطمئن به عنوان سپرده حفظ شود تا دغدغه ای نداشته باشد. امیدوارم که در نهایت این مشکلات حل شود و استراماچونی به استقلال برگردد.

برهانی در پایان تصریح کرد: بحث عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان هم تبدیل به یک معضل بزرگ شده است و این موضوع هم می‌تواند استقلال را با چالش دیگری مواجه کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top