تاریخ انتشار: جمعه 1398/10/06 - 12:21
کد خبر: 339799

فرهاد مجیدی با این استقلال کار خیلی سختی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در این چند روز گذشته اصلا اخبار استقلال را نمی‌خواندم چون این جریانات آمدن استراماچونی مثل فیلم هندی شده بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بهتاش فریبا در خصوص پایان کار استراماچونی در استقلال اظهار داشت: آسیب اصلی را در این قضایا هواداران و ما پیشکسوتان خوردیم، در این چند روز گذشته اصلا اخبار استقلال را نمی‌خواندم، چون این جریانات آمدن استراماچونی مثل فیلم هندی شده بود. هر روز صبح این مربی می‌گفت می‌آیم، شب می‌گفت نمی‌آیم.

وی افزود: مشکل اصلی در این بین از مدیران استقلال بود، اگر پول این مربی را می‌دادند این مشکلات به وجود نمی‌آمد. شاید این ۵ امتیاز را هم از دست نمی‌دادیم. شما فکر کنید استراماچونی با هوادار ارتباطی از نظر احساسی و عاطفی ایجاد کرده و به قولی این مربی به آن بچه نابینا قولی می‌دهد، ولی ۲ روز بعد از تاریخ پرداخت پولش تهران را ترک کرد. پس آن ارتباط عاطفی چه شد؟

فریبا تاکید کرد: استراماچونی می‌توانست در تهران تا نیم فصل بماند و بعد برود، ولی این کار را نکرد. چرا استراماچونی از ایران رفت؟ از روز اول از استراماچونی حمایت کردم و جزو معدود کسانی بودم که در همان ۵ هفته اول که تیم نتایج خوبی نگرفت گفتم باید به او زمان بدهیم. هنوز هم می‌گویم اگر این مربی با کادرش برگردد به بالای جدول بر می‌گردیم، ولی ما و هواداران چه گناهی کردیم که باید این همه سختی بکشیم؟

پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص شانس زیاد حضور فرهاد مجیدی در این تیم عنوان کرد: هر مربی بعد از استراماچونی به استقلال بیاید کار بسیار دشواری دارد، چون هوادار به خوب بازی کردن آن تیم عادت کرده و از صدرنشینی این تیم لذت برده است. شرایط حال حاضر به شکلی است که دیگر نمی‌شود سراغ مربی خارجی رفت. یعنی گزینه‌ها قطعا باید داخلی باشند، چون مربی خارجی تا بخواهد با تیمش آشنا شود یک نیم فصل زمان می‌برد.

وی تصریح کرد: مجیدی تقریبا به این تیم اشراف دارد و پارسال در اینجا در چند بازی مربیگری کرده و نتایج بدی کسب نکرده است، من امیدوارم موفق شود.

فریبا در خصوص اینکه شایعه شده وی ممکن است به عنوان سرپرست تیم استقلال انتخاب شود گفت: من اصلا خیال ندارم به هیچ عنوان کار کنم. فعلا این موضوعات در تخیلاتم نیست و هیچ صحبتی هم با من نشده، ضمن آنکه استقلال در حال حاضر سرپرست دارد و ستار همدانی مشغول کار است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top