تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/10/08 - 23:05
کد خبر: 340164

پرده زبرا، پرده‌ای امروزی و پرکاربرد

کارایی پرده زبرا باعث شده تا استفاده از آن ها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد. پرده زبرا در رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد و رنگ پرده های زبرا را می توانید با توجه به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

خبرنامه دانشجویان ایران: به نوعی کرکره افقی که دارای ساختار دولایه ای می باشد و در ساخت آن اغلب از پارچه استفاده می شود پرده زبرا گفته می شود. پرده های زبرا دارای قابلیت تنظیم دستی، برقی و اتوماتیک هستند. در صورت انتخاب پارچه و رنگ مناسب می توانید از این نوع پرده در بخش های مختلف خانه همچون آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب استفاده نمایید.

پرده زبرا، پرده‌ای امروزی و پرکاربرد

پرده های زبرا برای فضاهایی که با سبک دکوراسیون مدرن طراحی شده اند گزینه مناسبی می باشند و به حفظ حریم شخصی شما کمک قابل توجهی می کند. در این نوع پرده ها می توان میزان نور عبوری را به صورت دستی، برقی و یا اتوماتیک تنظیم کرد. در صورت انتخاب این مدل پرده می توانید در طول روز از نور طبیعی خورشید نیز بهره مند شوید. همچنین با انتخاب این مدل پرده می توانید به راحتی احساس امنیت را تأمین کرده و حریم خصوصی خود را حفظ نمایید.

با کشیدن زنجیر در این پرده ها و جابه جایی عمودی پرده می توانید ساختار لایه ای پرده را به نحوی تغییر دهید که بدون نیاز به جمع آوری آن، میزان نور عبوری از آن را تنظیم نمایید. نوع پارچه مورد استفاده در پرده زبرا به محل استفاده از آن وابسته می باشد. اگر قصد دارید برای پنجره نورگیر جنوبی پرده زبرا خریداری نمایید توصیه می کنیم پرده هایی با پارچه های ضخیم تر را انتخاب نمایید تا نور در طول روز بهتر کنترل شود. به کارگیری پارچه های ضخیم در کنار پارچه های نازک این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد تا بدون نیاز به جمع شدن، نور ملایمی از آن عبور کرده و فضای آرامش بخش در منزل شما ایجاد شود. همچنین از آنجا که پرده زبرا قیمت نسبتا مناسبی نسبت به سایر انواع پرده دارد استفاده از آن برای بخش های مختلف منزل توصیه می شود.

این نوع از پرده ها دارای انواع گوناگونی شامل دو مکانیزم، تک مکانیزم شب و روز، سه بعدی، رومن، پوستری و ارسی هستند. تفاوت این مدلها عمدتا در نوع باز شدن و طرح آنها است.

آشنایی با مهمترین ویژگی های پرده زبرا

از مهمترین ویزگی های پرده زبرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارایی این نوع پرده فوق العاده است و با استفاده از آن در دکوراسیون منزل می توانید نمایی منحصر به فرد ایجاد نمایید.
  • شما می توانید این پرده را همانند پرده های کرکره ای به طور کامل و در سمت بالای آن جمع آوری کنید، با این کار میزان نور عبوری را می توانید به حداکثر برسانید.
  • دوام و طول عمر این نوع پرده زیاد است.
  • نصب این نوع پرده ها بسیار آسان و سریع می باشد.
  • از دیگر مزایای این مدل پرده می توان به نگهداری و نظافت آسان آن اشاره کرد.
  • همانطور که گفتیم نصب این پرده ها به صورت برقی و اتوماتیک نیز امکان پذیر می باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این پرده قابلیت رول شدن آن است که بدون جمع شدن تنظیم نور را برای ما ساده خواهد کرد.
  • تنوع طرح های آن نیز فوق العاده زیاد است.
  • شما می توانید به راحتی بین پرده زبرا و محیط اطراف هماهنگی ایجاد نمایید تنها کافیست طرح و رنگ مناسب را انتخاب نمایید.

پرده زبرا، پرده‌ای امروزی و پرکاربرد

پرده زبرا آشپزخانه
پرده برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و از آنجا که خانم ها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند به این بخش از خانه قلب خانه نیز گفته می شود. این فضا را باید به گونه ای طراحی کنید تا آرامش و زیبایی آن حفظ شود. در نظر گرفتن میزان نور و فضایی که در اختیار دارید باید در وهله اول در نظر گرفته شوند. امروزه به دلیل وسعت کم محیط آشپزخانه اغلب افراد به دنبال پرده ای هستند تا فضای کمی را اشغال کند. پرده زبرا آشپزخانه در این شرایط بهترین گزینه می باشد زیرا این پرده ها بهترین قابلیت نورگیری و بیشترین فضا را به شما ارائه می دهند.

پرده زبرا برای پذیرایی
در صورتی که قصد دارید در اتاق پذیرایی منزل خود تزیین متفاوت ایجاد نمایید توصیه می کنیم پرده زبرا برای پذیرایی را انتخاب نمایید. با انتخاب پرده زبرا برای پذیرایی می توانید میزان نور مورد نظر را با بالا و پایین نمودن دولایه پرده که به صورت موازی نصب شده اند به طور دلخواه تنظیم نمایید.

پرده زبرا، پرده‌ای امروزی و پرکاربرد

کارایی پرده زبرا باعث شده تا استفاده از آن ها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد. پرده زبرا در رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد و رنگ پرده های زبرا را می توانید با توجه به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

پرده زبرا برای اتاق خواب
اگر قصد خرید پرده زبرا برای اتاق خواب را دارید توصیه می کنیم از پاچه های ضخیم و رنگ های تیره استفاده نمایید زیرا استفاده از این نوع پرده باعث می شود نور تا حد قابل توجهی کاهش یافته و بیشترین حریم خصوصی ایجاد شود. شما همچنین می توانید با انتخاب پرده های کرکره ای یا درایه درصد نور اتاق خواب را از 10 تا 90% تغییر دهید.

پرده زبرا، پرده‌ای امروزی و پرکاربرد

پرده زبرا قیمت نسبتا مناسبی دارد و عوامل مختلف از جمله جنس پارچه، مدل و طرح آن روی قیمت این پرده تاثیر دارند. پرده های زبرا دارای طرح های ساده، گلدوزی شده و چاپی می باشد.

شرکت فَرتاک در حال حاظر تولید کننده و فروشنده طیف وسیعی از محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل انواع اقلام دکوری چوبی اداری و مسکونی، کابینت آشپزخانه، انواع کاغذ دیواری و پوستر، پارکت لمینت، کفپوش پی وی سی، انواع موکت خانگی، اداری و هتلی، چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی، انواع پرده زبرا، کفپوش تاتامی و گرانول، دیوارپوش و قرنیز و ابزارهای پی وی سی و ام دی اف و همچنین کالای خواب در غرب تهران با قابلیت توزیع سرتاسری به تمام نقاط ایران است. این شرکت همچنین بواسطه توان اجرایی و تجارب گوناگون، امکان انجام پروژه های مختلف بازسازی را دارد. جهت ایجاد سهولت در امر خرید محصولات، شرکت فَرتاک امکان فروش اقساطی را در پروسه فروش خود فعال نموده است تا گام بزرگتری در جهت تسهیل امر خرید برای مشتریان برداشته شود.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کلیک بر روی واژه های هایلایت شده متن یا مراجعه به سایت شرکت به آدرس https://www.fartakdesign.com اطلاعات گسترده تری از انواع متنوع این نوع پرده داشته باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top