تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/10/09 - 12:31
کد خبر: 340232

کیلید به شما سرعت می‌دهد

این ابزارها بخشی از ارزش افزوده‌هایی بود که کیلید در بخش جستجو ایجاد کرده است. اما در سمت مقابل برای مالکان نیز امکانی فراهم شده تا به صورت رایگان فایل‌های آماده عرضه خود را در این سامانه بارگذاری کنند و در اختیار قشر عظیمی از کاربران قراردهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این بازه زمانی که هر روز شرکت‌ها در حال توسعه تکنولوژی و بروزرسانی محصولات و خدمات خود هستند، سرعت در ارائه خدمات و تسهیل در انجام امور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به طور مثال سایت یا سامانه‌های که با سرعت بیشتری بتواند خدمات یا پروسه خرید را برای کاربر فراهم کند، برنده رقابت با سایر اپ‌ها خواهد بود. در بازار مسکن نیز به همین صورت، شرکت‌ها در حال رقابت هستند و سامانه‌های فعال در حوزه املاک هر کدام بتوانند عمل جستجو را برای کاربر با سرعت بالاتری انجام دهند، می‌توانند موفق‌تر عمل کرده و کاربران را به سمت استفاده از سامانه خود جذب کنند. به زبان ساده هنگامی که متقاضی اجاره آپارتمان در زعفرانیه در فضای اینترنت جستجو می‌کند، هر سایتی که سریع‌تر واحد مورد نیاز شخص را فراهم کند،‌ موفق‌تر عمل کرده است.

کیلید به شما سرعت می‌دهد

هر سامانه ملکی در این خصوص ابزارهای خود را به کار گرفته و با روش‌های مختلف این مهم را انجام می‌دهد. یکی از مرسوم‌ترین این مدل‌ها جستجو با اعمال فیلتر متراژ،‌ قیمت،‌ منطقه و ... است. اما این امر بازهم کاربر را با انبوهی از پیشنهاد که باعث سردرگمی آن می‌شود مواجه می‌کند. گفتنی است این امر برای برخی از کاربران جذاب است و به همین دلیل تمام سامانه‌های فعال در حوزه املاک، این ابزار را در مجموعه خود به کار گرفته‌اند.

اما یکی از این سامانه‌ها، توانسته قدمی فراتر برداشته و این امر را با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی توسعه دهد. بدین صورت کاربر می‌تواند علاوه بر اعمال فیلتر جستجو منطقه‌ای که تمایل به سکونت در آن دارد را از روی نقشه مشخص کرده و گستره جستجو را هدفمند‌تر کرده و از جستجوی بیهوده خودداری کند.

این یکی از ابزارهای سامانه هوشمند کیلید است. این مجموعه که برای اولین بار هوش‌مصنوعی را در فعالیت‌های خود به کار گرفته، توانسته ابزارهای مختلفی برای رفع تمام نیازهای ملکی کاربران و متقاضیان در نظر بگیرد. ابزارهایی که هم به مشاورین املاک برای عرضه بهتر وسریع‌تر فایلهای خود کمک می‌کند، هم مردم را برای یافتن سریع‌تر واحدمسکونی خود یاری می‌رساند. از سوی دیگر درکنار این مباحث، ابزار و اطلاعات کیلید، سیاستگذاران و فعالان اقتصادمسکن را برای تصمیم‌گیری بهتر با اطلاعات کافی یاری می‌رساند.

کیلید در این بخش ابتدا جستجو از روی نقشه را ایجاد کرده و با راه‌اندازی نقشه حرارتی این مهم را توسعه داده تا کاربران بتوانند دید کلی از وضعیت معاملات مناطق مختلف داشته باشند. در بخشی دیگر برای راحت‌ترکردن و ایجاد جذابیت در جستجوی ملکی، سیستم (AR) را راه‌اندازی کرده تا کاربران بتوانند از طریق دوربین گوشی همراه واحد موردنیاز خود را پیدا کنند.

به طوری که متقاضی اجاره آپارتمان درسیدخندان، می‌تواند با قدم زدن در این محله و گرفتن دوربین گوشی همراه روی واحدهای مسکونی مورد علاقه‌اش مشخصاتی که مالک در کیلید بارگذاری کرده است را مشاهده و راه‌های تماس با مالک یا مشاورین املاک آن واحد را ببیند.

اما سوالی که معمولا کاربران از سامانه‌های مشاور ملکی می‌پرسند، این است که نقش مشاورین در این بین چیست و چگونه مشاور مصلح به کاربر معرفی می‌شود. کیلید تا مدتی پیش این مهم را با پیشنهاد 5 مشاوراملاک نزدیک آن ملک انجام می‌داد. اما در گامی توسعه‌ای این امر نیز با هوش‌مصنوعی بروزرسانی شد و مشاور املاک‌هایی که بهترین کارکرد را در بین رقبا داشته باشند و تخصص فعالیت‌های آن متناسب با فایل مورد پسندکاربر باشد را پیشنهاد می‌دهد، تا کاربر بتواند 4 مشاور دلخواه خود را از بین بهترین‌ها انتخاب کند.

این ابزارها بخشی از ارزش افزوده‌هایی بود که کیلید در بخش جستجو ایجاد کرده است. اما در سمت مقابل برای مالکان نیز امکانی فراهم شده تا به صورت رایگان فایل‌های آماده عرضه خود را در این سامانه بارگذاری کنند و در اختیار قشر عظیمی از کاربران قراردهند.

در مجموع، می‌توان کیلید را مرجعی برای رفع تمام نیازهای مسکنی برشمرد و از ابتدا تا انتهای عمل خرید یا اجاره خانه، با کیلید همراه بود. گفتنی است کیلید با انتشار آمار معاملات به تفکیک زمان، متراژ و بازه قیمتی به متقاضیان و مالکان آگاهی بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری ملکی خود می‌دهد. بدین صورت کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش اطلاعات بازارمسکن این نمودارها را مشاهده و تصمیم بهتری برای خرید، فروش یا اجاره بگیرند.

ازسوی دیگر تخمین قیمت کیلید نیز برای آگاهی از ارزش واقعی املاک در این سامانه هوشمند راه‌اندازی شده است، تا کاربران بتوانند به راحت‌ترین روش که همانا واردکردن کدپستی است، اطلاعاتی از قبیل قیمت، آخرین مبلغ معامله شده، سال ساخت و نوع بنا را مشاهده کنند و با آگاهی بیشتری بتوانند فعالیت‌های مسکنی خود را انجام دهند.

در نتیجه کیلید منبعی است برای آگاهی از کلیه اطلاعات مسکنی که متقاضی باید قبل از هر اقدامی آنها را بداند. به طور مثال متقاضی اجاره آپارتمان در چیذر با مراجعه به محله مورد نظر خود از طریق نقشه، وارد بخش اطلاعات مسکن می‌شود و پس از آگاهی از روند معاملات در آن محله و آگاهی از ارزش واقعی آن ملک از طریق تخمین قیمت کیلید، با بهترین مشاورین املاک آن منطقه ارتباط گرفته و معاملات ملکی خود را انجام ‌دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top