تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/10/09 - 14:01
کد خبر: 340256

ارائه بسته آموزشی «بصیرت و استقامت»

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به مناسبت نهم دی‌ماه که نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است، بسته آموزشی «بصیرت و استقامت» را ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

این روز که در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» نامگذاری شده است، تبدیل به یوم‌اللهی ماندگار شد که ضرورت دارد میراث گران‌بهای حضورآگاهانه و استقامت تاریخی مردم در آن حماسه بزرگ به نسل‌های آینده منتقل شود.

در این مسیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در بسته‌ آموزشی بصیرت و استقامت ویژه حماسه ۹ دی را ارائه کرده است تا قشر جوان و دانشگاهی امروز با شناخت بیشتر به آن حوادث ناگوار که هزینه‌های زیادی را به مردم و کشور عزیزمان تحمیل کرد، بنگرد و عبرت‌های گذشته را چراغ راه آینده قرار دهند.

در این بسته‌ آموزشی عناوینی همچون «ایران مثبت ۴۰»، «دموکراسی و مردم‌سالاری دینی»، «انقلابی تمدن‌ساز (آشنایی با انقلاب اسلامی ایران)»، «نفوذ در پشت جبهه انقلاب» و «میثاق ملت - آشنایی با قانون اساسی ایران» ارائه شده و دانشجویان، دانشگاهیان و دیگر علاقه‌مندان می‌تواند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی ec.nahad.ir از تولیدات این مرکز به‌صورت رایگان استفاده کنند.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان یک مرکز فعال در زمینه آموزش‌های مجازی، حوزه‌های مهارتی، فرهنگی سیاسی، علوم و معارف قرآنی و هنر و رسانه است که تاکنون بیش از ۲۴۰ عنوان درسی برای جبهه‌ فرهنگی انقلاب با هدف تقویت علمی، امید به پیشرفت، ارتقای معرفت دینی، بصیرت سیاسی و ایجاد احساس هویت و افتخار به انقلاب اسلامی تولید کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی
وکیل مدافعان شیطان در تهران!
۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
بارش‌های اخیر شدت خشکسالی را کاهش نداد
حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top