تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/10/10 - 14:10
کد خبر: 340403

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: بیانیه گام دوم رهبری را باید زمینی کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایت‌گر ما هستند، گفت: تبیین نسخه‌های هدایتی مقام معظم رهبری از اقدامات موثری است که امروزه انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در همایش تخصصی مبانی و راهبردهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، با اشاره به اینکه هم‌افزایی مراکز سپاه با یکدیگر از جمله اقدامات مطلوبی است که شاهد رقم خوردن آن هستیم، اظهار داشت: این هم‌افزایی موجب افزایش توانمندسازی‌ها و جلوگیری از موازی کاری می‌شود که مقام معظم رهبری نیز نسبت به این مهم تاکید بسیاری داشتند.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایت‌گر ما هستند، عنوان کرد: تبیین نسخه‌های هدایتی مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات موثری است که امروزه انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب را باید زمینی کنیم تا هرکسی بداند می‌تواند کدام بخش از این بیانیه را عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تقابل دروغین دین و آبادانی دنیا را کنار زد، مطرح کرد: اصل صدور بیانیه در چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده و بیان‌گر تثبیت و استمرار انقلاب با وجود تمام کارشکنی‌ها و برنامه‌ریزی‎ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: این بیانیه در شرایطی صادر شد که مقامات آمریکایی وعده تابستانی داغ و شکننده برای نظام جمهوری اسلامی ایران داده بودند و عده‌ای نیز بدلیل شکست در مذاکرات و حاصل نشدن نتیجه مطلوب، ناامید بودند.

وی با بیان اینکه استقامت بر آرمان‌ها، شعارها، ماندگاری انقلاب اسلامی و نظام اسلامی از موارد مورد تاکید در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلامی هیچ نظام اسلامی وجود ندارد که توانسته باشد عمر خود را به ۴۰ سال برساند ولی امروزه نظام ولایی جمهوری اسلامی توانسته این اتفاق را رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با فطرت انسانی هماهنگ است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست روی اصولی می‌گذارد که با فطرت انسان سازگاری دارد و این اصلی‌ترین دلیل تازگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده است که این انقلاب منعطف بوده و نسبت به خطاهای گذشته خود معترف است و هیچ باکی از این موضوع ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نظام تاسیسی را پایه‌گذاری کرد، یادآور شد: از مراکز علمی و پژوهشی انتظاراتی می‌رود نسبت به تبیین و معرفی این نظام تاسیسی اهتمام داشته باشند که متاسفانه تاکنون در این مقوله با کم‌کاری مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه فقه سیاسی ما باید مبتنی با فلسفه سیاسی باشد، بیان کرد: بزرگ‌ترین احساس خطر استکبار جهانی از معرفی این مدل اسلامی به جهانیان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نه تنها از انقلاب‌های دیگر الگو نگرفت بلکه خود به یک الگو تبدیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی طی این چهل ساله حرکت و پیش‌روی داشته است و با تمام فراز و نشیب‌ها و مشکلات، در مسیر پیشرفت خود توقف نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گفتمان شکنندگی آمریکا با مقاومت را به جهانیان اثبات کرده است، اظهار کرد: پس از نابودی شوروی، آمریکا می‌خواست به تنهایی کدخدای جهان شود ولی انقلاب اسلامی شاخصه‌های قدرت را از آن‌ها گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز نه تنها برخی از ملت‌ها بلکه بعضی از دولت‌ها نیز به سمت انقلاب اسلامی آمده‌اند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در راستای آینده انقلاب اسلامی فرموده‌اند که گذشته انقلاب اسلامی آینده آن را می‌سازد و مدیریت جهانی نیز در این راستا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از ابعاد مختلف در مرحله نخست نیازمند تجزیه است، گفت: بعد از تجزیه اجزای بیانیه گام دوم انقلاب باید این اجزا را تبیین کرد و سپس در مرحله بعد ترکیب این اجزا با یکدیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در چهل ساله دوم با فتنه‌های خطرناک‌تری مواجه خواهد شد، مطرح کرد: دشمن مرگ تدریجی خود را با استمرار انقلاب اسلامی احساس کرده است و در راستای جلوگیری از این اتفاق به هر اقدامی دست خواهد زد، در نتیجه نیازمند مردم با بصیرت هستیم که تنها با پیوند امت با ولایت رقم خواهد خورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top