تاریخ انتشار: جمعه 1398/10/13 - 14:10
کد خبر: 340787

پیام‌های دانشگاهیان درپی شهادت سردار سلیمانی

اساتید و تشکل‌های مختلف دانشگاهی درپی شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران؛ حاج قاسم سلیمانی پیام‌های جداگانه‌ای را منتشر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه‌ها، تشکل‌های مختلف دانشجویی، اساتید و مجموعه‌های مختلف دانشگاهی و دانشجویی طی پیام‌های جداگانه‌ای شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

* حجت‌الاسلام رستمی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران آمریکایی خواهد بود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت گفت. 

رستمی در بخشی از پیام خود تاکید کرد: تردیدی در وعده خداوند نداریم که پیروزی با صابران است. شهادت این سردار محبوب دلها علاوه‌ بر تحکیم عزم ملت ایران برای مقاومت در برابر سلطه جهانی، آغازی بر اخراج سلطه‌گران از منطقه خواهد بود و انتقام سختی در انتظار پدیدآورندگان این جنایت خواهد بود.

* درخواست جنبش استادی ایران از شورای عالی امنیت برای طراحی اعدام انقلابی جنایتکاران آمریکایی

بر همین اساس بسیج اساتید کشور طی نامه‌ای از دبیر شورای عالی امنیت ملی خواست تا طراحی اعدام انقلابی رئیس ستاد ارتش آمریکا، پنتاگون و آژانس اطلاعات مرکزی به‌صورت رسمی در دستور کار این شورا قرار گیرد.

* پیام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی هم طی پیامی تاکید کرد: اساتید انقلابی و ولایی دانشگاههای سراسر کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این چهره تابناک و شخصیت جهانی به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده مکرم شهید، ملت سلحشور ایران و مبارزان و آزادیخواهان جهان بار دیگر با شهدای عالی مقام و به ویژه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بند که راه پر افتخار حمایت از جبهه مقاومت و استکبار ستیزی را تداوم بخشند.

خون مقدس سردار سلیمانی تکلیف حقیقت‌طلبان را روشن کرد

محمدجواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در پی شهادت مظلومانه شهید سردار سلیمانی پیامی صادر و تاکید کرد: خون مقدس سردار سلیمانی تکلیف حقیقت‌طلبان را روشن کرد.

* بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

 بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: فقدان حاج قاسم را تسلیت می‌گوییم از آن رو که ما، دیگر حاج قاسم محبوب و عزیز را نداریم و این فقدان سخت است، اما با رهبر و مقتدایمان پیمان می‌بندیم که در سنگر دانشگاه آزاد با انگیزه‌ مضاعف به تربیت جوانان غیور و عزیزی که ادامه دهنده راه و مکتب عزت اسلام که همانان مشی، تفکر و حرکت حاج قاسم عزیز بود ادامه خواهیم داد و بحول قوه الهی مسیر مقاومت پر صلابت‌تر از گذشته تا نابودی تمامی مظاهر استکبار جهانی به راهش ادامه خواهد داد.

*  تا آخرین قطره خون و تا نابودی کامل جبهه کفر و استکبار، دست از مبارزه نمی‌کشیم

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران هم طی پیامی اعلام کرد: بسیجیان دانشجوی دانشگاه تهران، شهادت سردار سلیمانی را به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر انقلاب اسلامی، خانواده ایشان و عموم ملّت تبریک و تسلیت عرض می‌کنند و بار دیگر عهد می‌بندند که تا آخرین قطره خون و تا نابودی کامل جبهه کفر و استکبار، دست از مبارزه نکشند.

* پیام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در محکومیت جنایت آمریکا

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بخشی از پیام خود در محکومیت جنایت آمریکا تاکید کرد: از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران میخواهیم که تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو نمودن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار، فعال کند.

* پیام بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) 

 بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) هم در بخشی از پیامش اعلام کرد: در شرایطی که وادادگی عده‌ای از غربگرایان داخلی، وحشی صفتان آمریکا را به قدری گستاخ و وقیح کرده است که به خود اجازه چنین جسارتی را بدهند، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) همصدا با ملت ایران اعلام می‌دارد که در مسیر انتقام خون این سردار بزرگ و ادامه راه پر افتخار ایشان تا نابودی کامل رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جهانخوار ابایی از بذل خون خویش ندارد.

* پیام مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران

مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران هم در بخشی از پیام خود تاکید کرد: مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت شهید پرور ایران‌اسلامی دقایق و ساعت ها را برای‌ گرفتن انتقام سخت از آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این رژیم منحوس می شماریم.

* پیام شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هم ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد و به فرموده مقام معظم رهبری انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top